Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop zoeken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jay.jacobs
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-04 16:46
Ik ben op zoek naar een goede gaming laptop.
Ik wil op deze laptop gebruiken maken van het gebruikelijke Windows 10.

Mijn budget bedraagt maximaal 500 euro. Als deze prijs met 20 euro overschreven wordt is dat geen probleem.

Ik heb een laptop nodig die niet te groot is en een redelijke accu duur heeft. Deze zal in rugzak vervoert worden, dus het gewicht moet te zwaar zijn.

Merk gericht vind ik alles prima behalve DELL laptops.

Als laats heb ik nog een paar dingen die ik nodig heb in deze laptop.

Dit zijn:
SSD met minimaal 256 GB opslag.
Minimaal 8 GB Ram.
Windows 10 al geïnstalleerd.
Een scherm dat niet groter is dan 16 inch.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:16
Welk spel wol je spelen? Want voor 500 euro zijn er niet veel laptops met een losse videokaart.
Dan ga je er nog eens 200 bij moeten doen, of andere grote concessies maken.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou tweedehands gaan kijken. Voor 500 euro is het al lastig om een goede basislaptop te kopen, laat staan een laptop waar je ook op kunt gamen. Onderstaande laptops zijn prima instapmodellen.

V&A aangeboden: Lenovo Legion Y520-15IKBN Gaming laptop

V&A aangeboden: Asus FX503VD Game Laptop

Er zal vast nog meer te vinden zijn in V&A, maar dat kun je ook vast zelf vinden.

Zie net als dat er 256GB SSD in moet zitten. Er zit wel een 1TB HDD in beide laptops en een 128GB SSD. Ik weet niet of dat ook goed is? Anders kun je zelf nog een nieuwe SSD plaatsen. Dat is niet zo moeilijk.

Ik zou zelf wel altijd voor een 256GB SSD gaan, maar je bent nu aangewezen op wat de tweedehands markt aanbiedt. Bovendien heb je nog 1TB HDD. Tenzij je exotische eisen hebt, gaat 128GB ook wel lukken. Moet je alleen wat meer programma's op de HDD zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door hoi1234 op 08-08-2020 06:54 ]

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:36

jdh009

FP ProMod
Gamen voor dit budget? Gaat zeer lastig worden gezien de meeste geen dedicated kaart hebben. Ik denk dat je iets duidelijker aan moet geven welke games je hebt of van plan bent om te gaan spelen. Fortnite op low settings is natuurlijk een stuk gemakkelijker dan Star Citizen op Ultra. Maar voor dit budget is de tip om voor tweedehands te gaan geen verkeerde. Heb je zelf al iets gevonden?

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 08-08-2020 13:38 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Mooie tip van @hoi1234

Mijn ervaring met tweakers v&a is ook beter dan met marktplaats.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
DeArmeStudent schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:51:
Mooie tip van @hoi1234

Mijn ervaring met tweakers v&a is ook beter dan met marktplaats.
Op marktplaats moet je geen laptops kopen. Een laptop is toch een apparaat waar makkelijk iets mis mee kan zijn, zonder dat je dat goed kunt testen. Behalve dat er veel onwetend volk op Marktplaats zit, weet je ook niet wie er te vertrouwen is.

Kijk een boek kun je goed kopen op Marktplaats. Dat is kapot, vies of het stinkt of is dat niet/doet dat niet. Dat is makkelijk te zien.

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Misschien een beetje out-of-the-box denken:
Als je nu in V&A een 'gewone' laptop zoekt met degelijke specs en voor je gameing een externe videokaart er bij zoekt... Je gaat dan wel over jouw EUR500,- heen. Maar wees realistisch. een game laptop voor EUR500,-?

Degelijke laptop met 6e gen Intel: V&A aangeboden: Lenovo Thinkpad L560 | i5 | 8gb | 250gb SSD
Externe videokaart:https://tweakers.net/aanbod/2413768/gigabyte-aorus-gtx-1080-gaming-box.html

In totaal EUR600,- maar dan heb je EN een meer dan prima laptop EN een game-beest.

Een laptop zoeken met een TB3 uitgang wordt alleen een uitdaging.
Pagina: 1