Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1800 euro voor pc. En nog +-200 euro voor monitor. Maar minder mag natuurlijk altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moet kunnen gamen op hoge settings en ook future prove zijn. Zit te denken om hem te laten bouwen bij Alternate (of samen met iemand kan ik er nog wat van leren ook
)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen val ik wel een beetje voor de RGB spulletjes
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Na veel zoeken en te verzuipen in info, dacht ik laat ik mijn vraag eens hier neerzetten. Graag advies over de onderdelen. Moet ik wel voor waterkoeling gaan? Werkt al het spul goed samen? Zoek ik veel te duur? Past het wel? Mis ik nog iets?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1800 euro voor pc. En nog +-200 euro voor monitor. Maar minder mag natuurlijk altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moet kunnen gamen op hoge settings en ook future prove zijn. Zit te denken om hem te laten bouwen bij Alternate (of samen met iemand kan ik er nog wat van leren ook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen val ik wel een beetje voor de RGB spulletjes
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Na veel zoeken en te verzuipen in info, dacht ik laat ik mijn vraag eens hier neerzetten. Graag advies over de onderdelen. Moet ik wel voor waterkoeling gaan? Werkt al het spul goed samen? Zoek ik veel te duur? Past het wel? Mis ik nog iets?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 288,- | € 288,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 579,- | € 579,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 500D RGB SE | € 240,05 | € 240,05 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i RGB Platinum | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.823,85 | ||
/f/image/QaacLfiZBA6rt0SsQQ7k0kqT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wkvVJ5TYWD8gI9XPqJg4AnoK.jpg?f=fotoalbum_large)