Witte stekker met rode lampje in meterkast

Pagina: 1
Acties:
  • 1.100 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmomo
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-02 20:10
Ik ben vandaag mijn meterkast gaan opruimen en heb gelijk UTP kabels getrokken. Echter kwam ik een witte stekker tegen met een schakelaar. Wanneer de schakelaar aan staat licht het rode lampje op. De stekker heeft sinds dat ik er woon (ruim 1 jaar) er niet in gezeten en alles heeft altijd gewerkt. Ik kan helaas niet zien waar de kabel naartoe gaat. Weet iemand waar deze stekker van kan zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zd0l4iwS6B46qKKvvQRm0lmw67w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hVoz8iMc0zjPCrijnivl18Hl.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Wat denk je zelf? Op welke manier denk je dat wij hier kunnen gokken wat er op die schakelaar is aangesloten :D :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08
Ik ben heel benieuwd of dit een veelgebruikte schakelaar is voor 1 bepaalde toepassing, maar ik gok dat het echt alles en niets zou kunnen zijn.

De kabel volgen zal toch echt het enige juiste antwoord opleveren, zelfs al is dat misschien niet het makkelijkste antwoord ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:17
Dat is gewoon een stekker met schakelaar. Aangezien wij niet bij je in huis wonen (of de vorige eigenaar zijn) is het nogal lastig zeggen waar die van is. Volg gewoon de kabel en dan kom je vanzelf ergens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volg de zwarte draad :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Hou zou van Handyman kunnen zijn: https://www.handyman.nl/p...-en-randaarde/2480500013/

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat lijkt 'm precies te zijn, ja, maar dat zegt nog niks over waar 'ie aan de andere kant van het snoer op aangesloten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Hahn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

Dat lijkt 'm precies te zijn, ja, maar dat zegt nog niks over waar 'ie aan de andere kant van het snoer op aangesloten is :)
...
Never mind... Leren lezen...

[ Voor 9% gewijzigd door Gé Brander op 08-08-2020 00:02 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
Ik gok op de deurbel (of een oude bel die niet meer in gebruik is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Hahn schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:59:
[...]

De vraag was waar de stekker van was, niet waar hij op aangesloten is ;)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 17:10
Geen stekkerdoos buiten of in een schuur?
Probeer evt een beetje aan De kabel te trekken en laat iemand anders luisteren in je huis of die wat hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RedFox schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 00:20:
[...]

De vraag was waar de stekker van was, niet waar hij op aangesloten is ;)
Als je de vraag heel letterlijk neemt, en de rest van de startpost negeert, dan heb je gelijk. Maar dat is niet wat Gizmomo wil weten. Hij wil weten waar 'ie op aangesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De glazen bol is hier helaas zoek. Beste advies is om de zwarte draad te volgen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.