Hoi! Ik kan mijn oplossing helaas niet vinden via google (of in dit geval.. via SP 1.0). Nu ben ik nog niet zo thuis op tweakers dus ik hoop dat het goed staat. 
Mijn vraag
Op een een of andere manier heb ik de extensie SmartParameter 1.0 in mijn mac gekregen. Deze toonde tussen mijn 'apps' en was te vinden in de extensies van zowel safari als Chrome.
/f/image/ELyDtB6Y49ew6nN9uP4hbFSL.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd:
- Schijfhulpprogramma geactiveerd, was geen activiteit op te zien.
- Extensie uit ‘apps’ verwijderd
- Extensie in safari zelf ook verwijderd.
- Ik kan de extensie niet verwijderen uit chrome (het verwijderknopje is gewoon verdwenen)
- Zoekmachine op alle mogelijke manieren weer ingesteld op google.
De extensie is nu niet meer te zien in de extensies van safari, maar ik wordt nog steeds doorgestuurd naar een Yahoo website op zowel safari als chrome. Ondanks dat de extensie niet meer in safari staat en ik de standaardbrowser weer naar google heb veranderd.
Op chrome kon ik het niet verwijderen bij extensies, dus ik heb uit chagerijnigheid heel chrome maar verwijderd, maar dit krijg ik nu niet meer geinstralleerd omdat ik via deze gekke yahoo zoekmachine niet op de pagina kan komen.
Weet iemand wat ik nog meer zou kunnen doen?
Mijn vraag
Op een een of andere manier heb ik de extensie SmartParameter 1.0 in mijn mac gekregen. Deze toonde tussen mijn 'apps' en was te vinden in de extensies van zowel safari als Chrome.
/f/image/ELyDtB6Y49ew6nN9uP4hbFSL.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb geprobeerd:
- Schijfhulpprogramma geactiveerd, was geen activiteit op te zien.
- Extensie uit ‘apps’ verwijderd
- Extensie in safari zelf ook verwijderd.
- Ik kan de extensie niet verwijderen uit chrome (het verwijderknopje is gewoon verdwenen)
- Zoekmachine op alle mogelijke manieren weer ingesteld op google.
De extensie is nu niet meer te zien in de extensies van safari, maar ik wordt nog steeds doorgestuurd naar een Yahoo website op zowel safari als chrome. Ondanks dat de extensie niet meer in safari staat en ik de standaardbrowser weer naar google heb veranderd.
Op chrome kon ik het niet verwijderen bij extensies, dus ik heb uit chagerijnigheid heel chrome maar verwijderd, maar dit krijg ik nu niet meer geinstralleerd omdat ik via deze gekke yahoo zoekmachine niet op de pagina kan komen.
Weet iemand wat ik nog meer zou kunnen doen?