Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Jouw schijf werkt maar op UDMA 66 door die 2e HD.Op woensdag 08 augustus 2001 23:52 schreef CyCLoNe het volgende:
Ik heb gezocht maar kon weinig referentie materiaal gevonden krijgen.
Ik denk dat mijn sisoft scores wat aan de lage kant zijn.
Ik haal op mijn IBM GXP60 40GB maar een score 24005 met de volgende configuratie :
Athlon 1200@1200
Abit KT7A
512 MB ram
Assus 7700 geforce 2 GTS 32MB deluxe
Soundblaster Live 1024
3com 3c905
De Harddisk hangt als slave aan de Primary IDE controler naast een 12GB ata66 disk.
Ik ben een beetje benieuwd wat andere mensen halen.
En dan geen raid configuraties s.v.p. maar mensen die deze drive ook gewoon op hun "normale" ata100 controler hebben hangen.
Thnx
Daar kan het aan liggen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verschillende UDMA modes hebben geen effect op elkaar op hetzelfde kanaal. En dan nog is de score erg laag als het UDMA66 zou zijn.Op woensdag 08 augustus 2001 23:59 schreef thedolf het volgende:
[..]
Jouw schijf werkt maar op UDMA 66 door die 2e HD.
Daar kan het aan liggen
Zou een gedachte kunnen zijn .. maar hij post in de bios tijdens het opstarten gewoon met netjes ATA 100 achter zijn drivenaam en de ATA 66 drive post als een ATA 66.Op woensdag 08 augustus 2001 23:59 schreef thedolf het volgende:
[..]
Jouw schijf werkt maar op UDMA 66 door die 2e HD.
Daar kan het aan liggen
Lijkt me dan dattie toch als ata 100 werkt
ik heb sinds gisteren ook de gxp 60 40 gig en dacht naar aanleiding van deze post... laat ik 'm dan ook maar eens testen ..
kt7a-raid
hangt als primaire schijf aan de raid controler..
score : 24697
wat zou de score ongeveer moeten zijn ???
als ik 'm vergelijk met ata100 30 gig komt ie er nog niet zo slecht uit want die scoort 2400 ....
ik heb 'm in het raid progje op udma5 gezet .. zou het daar mee te maken kunnen hebben ... want ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor instellingen dat zijn ...(worden ook niet uitgelegd in de manual)
[edit:stond ata1000
]
kt7a-raid
hangt als primaire schijf aan de raid controler..
score : 24697
wat zou de score ongeveer moeten zijn ???
als ik 'm vergelijk met ata100 30 gig komt ie er nog niet zo slecht uit want die scoort 2400 ....
ik heb 'm in het raid progje op udma5 gezet .. zou het daar mee te maken kunnen hebben ... want ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor instellingen dat zijn ...(worden ook niet uitgelegd in de manual)
[edit:stond ata1000
all work and no play makes Jack a dull boy.
Verwijderd
volgens mij is dit een heel gewone score. ik zit op 43000 met FastTrak100 en 2 keer 60GXP 60GB
Oh you're totally right! Ik haal maar 20485, GDVR! Is die controller op mijn mobo soms verrot ofzo? K7T266?
Kortom
De conclussie is dat een score rond de 24000 eigenlijk normaal is voor deze disk ?
De conclussie is dat een score rond de 24000 eigenlijk normaal is voor deze disk ?
daar lijkt het haast wel op ja ...Op donderdag 09 augustus 2001 09:17 schreef CyCLoNe het volgende:
Kortom
voor deze schijf had ik een 5 jaar oude 4 gig maxtor schijf ... dus dit is dan een perfecte overstap
volgende maand een 2e erbij en mooi in raid 0 hangen ...
all work and no play makes Jack a dull boy.
Pagina: 1