Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Prive-laptop in combinatie met zakelijke laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-10 19:36
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Vooral prive-gebruik en als support voor zakelijke laptop. Dit is office, Adobe Acrobat en inloggen over het netwerk naar werk

Wat is je budget?
Er is geen vast budget maar onder de €1300 zou fijn zijn. Als een laptop van €900 genoeg is, is dat ook prima

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee niet vaak, gewicht maakt mij weinig uit. Accuduur wel.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeuren

Verder zou ik minimaal 500GB opslag willen hebben, het liefst solid state en een laptop van 15". 17" vind ik een slagje te groot en 13" vind ik een stapje te klein

Ik had een lijstje gemaakt met potentiële kandidaten maar dat zijn allemaal laptops die nauwelijks beschikbaar zijn. Deze laptops waren:
- Acer Aspire 5
- LG Gram 15
- HP Envy 15

Bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb zelf pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ006JMH) en ben daar heel erg content mee. Goeie accuduur en een fijne CPU met voldoende geheugen om toekomstbestendig te zijn.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik snap je use case even niet zo goed. Wat bedoel je exact met "support voor werk"?
Je hebt een zakelijke laptop. Die gebruik je voor werk. Je wilt er nu gewoon een laptop naast zodat je prive dingen kunt doen die je niet op je zakelijke kunt ofzo?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)