Volgens mij nog niet terug gevonden op tweakers.... Op de asrock website staat de X300 barebone. Deze is volgens mij nieuw en ik was aan het kijken wat voor systeem ik daar mee kan maken. Deze zou Ryzen 7 kunnen ondersteunen en geheugen tm 64GB. Zijn hier mensen met kennis van dit soort hardware? Ik heb eerder vaak begrepen dat je er nog zomaar wat in kan zetten.
Wat zouden jullie maken van de X300 als het ging om een (mini)PC die gebruikt kan worden voor gaming, retro gaming, wat programmeer werk (java, php, Godot). Of is de A300 hier ook voldoende bruikbaar voor?
even voor de duidelijkheid... ik ben iets van 15 jaar geleden gestopt met zelfbouw pc's dus mijn kennis van de huidige mogelijkheden is ongeveer 0
De PC die ik wil vervangen is dus ongeveer 15 jaar oud. Verder werk ik momenteel alleen nog maar via een MacBook Pro. Dit systeem is dus ter vervangen van een te grote, te oude en vooral te trage windows pc.
Wat zouden jullie maken van de X300 als het ging om een (mini)PC die gebruikt kan worden voor gaming, retro gaming, wat programmeer werk (java, php, Godot). Of is de A300 hier ook voldoende bruikbaar voor?
even voor de duidelijkheid... ik ben iets van 15 jaar geleden gestopt met zelfbouw pc's dus mijn kennis van de huidige mogelijkheden is ongeveer 0
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64