Toon posts:

Lijst 'anonieme' e-mail providers?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
misschien niet het goede forum, maar ok

is er een openbare lijst met alle bekende 'anonieme' e-mail providers (zoals hotmail.com, freemail.nl etc),
dit tot doel te gebruiken zodat mensen niet met email adressen in die lijst b.v. kunnen registreren (fokzine doet dit ook o.a.)?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Jep volgens mij is ie er en is ie pas uitgebreid met 600 :? extra's adressen ofzo...

Kweet alleen niet of ie openbaar is...

Verwijderd

Het is toch ook gewoon mogelijk dat iemand een eigen imap servertje heeft en de mailadressen verhuurt aan anderen zelf ook registreert, als je zelf de paar grootste providers opzoekt kom je ook wel een heel eind trouwens.
Waterdicht wordt het toch niet...

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hmm ik dacht dat het om GOT ging |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet GoT specifiek, maar ik kan wel zo'n beetje uren werkt erin steken om zo'n lijst te maken, maar als er ergens een kant-en-klare lijst is, sja :)

maar idd, 100% waterdicht word het nooit, maar je hebt wel het grootste gedeelte, alleen hotmail.com is al 50% ofzo :)

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 23:52 schreef Lexxie het volgende:
Nee niet GoT specifiek, maar ik kan wel zo'n beetje uren werkt erin steken om zo'n lijst te maken, maar als er ergens een kant-en-klare lijst is, sja :)

maar idd, 100% waterdicht word het nooit, maar je hebt wel het grootste gedeelte, alleen hotmail.com is al 50% ofzo :)
Yepp mee eens, want iedereen heet wel een hotmail adres toch?
(al durft niet iedereen dat toe te geven :))
Nou dan heb je Yahoo en .... en ..... >:)

Verwijderd

Topicstarter
K'heb er zelfs 2! hoei! :)

Verwijderd

www.gratiz.nl heb je er iig al een stuk of 50 ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:21

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
http://gathering.tweakers.net/~kees/gratis_email.txt

dat is de lijst die tegenwoordig op GoT gebruikt wordt. Als je meer mail-domeinen vind mag je die altijd melden, ook niet-gratis domeienen die _wel_ op deze lijst staan mogen graag gemeld worden :)

(ja, het zijn er 12589)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

ey koel man :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 23:55
dan hoop ik voor kees dat ie dat niet allemaal heeft hoeven inkloppen, maar er wat inders voor heeft ingehuurd! 8-)

Wat een k*twerk

Verwijderd

Maar dat betekend dus dat GOT gratis email adressen /dev/null doet?

Verwijderd

*kick*

http://www.emeel.nl

daar zijn leuke adressen maar ze staan niet op de lijst (geloof ik).

Atar

edit: eigenlijk zou overclocker.nl niet in die lijst moeten komen >:)
Pagina: 1