Hoe kan ik de video’s in aanbevolen weer normaal neerzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linde123
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-08-2020
Mijn vraag
...
Hi,

Ik heb een vraagje, op de een of andere manier staan de video’s op mijn homepage (in mijn aanbevolen dus) opeens heel anders. In plaats van het normale (allemaal wat kleinere videos’s naast elkaar) heb ik nu steeds 1 hele grote die het hele beeld vult. Je moet naar beneden scrollen om meerdere te zien. Weet iemand hoe ik het weer normaal kan instellen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iPad 2018
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb in instellingen gezocht en zelfs de hele app een keer verwijderd maar ik kan het niet vinden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:37
Natuurlijk weet ik exact welke homepage je gebruikt.
Heb je al eens gekeken bij instellingen op de pagina / je homepage (net boven de video's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Linde123 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 23:58:
Mijn vraag
...
Hi,

Ik heb een vraagje, op de een of andere manier staan de video’s op mijn homepage (in mijn aanbevolen dus) opeens heel anders. In plaats van het normale (allemaal wat kleinere videos’s naast elkaar) heb ik nu steeds 1 hele grote die het hele beeld vult. Je moet naar beneden scrollen om meerdere te zien. Weet iemand hoe ik het weer normaal kan instellen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iPad 2018
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb in instellingen gezocht en zelfs de hele app een keer verwijderd maar ik kan het niet vinden.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat bedoel je precies met "Mijn homepage"? Bedoel je op youtube? Youtube wil nog wel eens wat A/B testing doen, dus dan heb je kans dat je interface er wat anders uitziet. Als het dat niet is, probeer het misschien iets te verduidelijken. :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik stel voor dat je onze Quickstart even doorneemt, evenals Waar hoort mijn topic? (want ik zie niet wat dit met Softwareontwikkeling te maken heeft :?) en 't dan even opnieuw probeert met een nieuw topic waarin je voorgenoemde quickstart in je achterhoofd houdt :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.