Ik heb iets meer dan 2 jaar geleden een self-inflatable luchtbed (bardani the summat 3d 10) gekocht. Hierop zit 3 jaar garantie. Hij is lek gegaan, en het lek is niet te vinden, maar wel te constateren.
De winkel heeft hem probleemloos omgeruild voor een nieuwe, zelfde model, zelfde naam, zit wel een iets ander ventiel op. Echter, de prijs is sindsdien gestegen.
Nu heb ik het prijsverschil bij moeten betalen, terwijl ik geen verlenging van de garantietermijn heb gekregen.
Bij mijn weten mag je niet bij moeten betalen voor een prijs stijging, maar ik kan zo 1-2-3 niet vinden waar dat staat. Op de site van de (web)winkel staat vrijwel niks vermeld over garantievoorwaarden, en op de site van Bardani ook niet.
Aanvulling: Op beide sites staat niks vermeld over de garantie-voorwaarden, op de kassa-bon ook niet. Op de brief die erbij geleverd wordt staat:
Ik zou ze graag willen mailen, want dit vind ik gewoon niet netjes.
De winkel heeft hem probleemloos omgeruild voor een nieuwe, zelfde model, zelfde naam, zit wel een iets ander ventiel op. Echter, de prijs is sindsdien gestegen.
Nu heb ik het prijsverschil bij moeten betalen, terwijl ik geen verlenging van de garantietermijn heb gekregen.
Bij mijn weten mag je niet bij moeten betalen voor een prijs stijging, maar ik kan zo 1-2-3 niet vinden waar dat staat. Op de site van de (web)winkel staat vrijwel niks vermeld over garantievoorwaarden, en op de site van Bardani ook niet.
Aanvulling: Op beide sites staat niks vermeld over de garantie-voorwaarden, op de kassa-bon ook niet. Op de brief die erbij geleverd wordt staat:
In de winkel hebben ze aangegeven dat er een nieuw ventiel op het model zit, want het oude ventiel had inderdaad een fabricagefout waardoor het heel snel ging lekken. De verkoopster gaf ook aan dat, nu bij het bekijken van de mat, geen lekkage gevonden is, dit dus vermoedelijk het ventiel is.Gedurende een periode van drie jaar na aankoop zullen defecten ten gevolge van fabricagefouten door Bardani worden gerepareerd of vergoed. Normale gebruiksslijtage, perforaties, beschadigengen door verkeerd gebruik of door het aanbrengen van aanpassingen aan de slaapmat worden niet door de garantie gedekt. Bardani is niet aansprakelijk voor de gevolgen van een verkeerd gebruik van The Summat Slaapmat.
Ik zou ze graag willen mailen, want dit vind ik gewoon niet netjes.
[ Voor 34% gewijzigd door Ardana op 06-08-2020 17:04 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!