Mijn vriendin en ik willen morgen een dagje naar 't strand toe want warm enzo, maar wij hebben geen flauw idee wat de beste optie is. We horen dat Zandvoort, Bloemendaal, Noordwijk, Hoek van Holland en Westland al te vol zijn. Nu zijn we wel van plan om op tijd te vertrekken (vanuit regio Eindhoven) dus dan ben je de drukte wel grotendeels voor, maar een stuk strand wat niet zo in trek is is natuurlijk de beste optie.
Wie heeft er hier tips qua relatief rustige stranden? Het liefst in Zeeland aangezien we willen gaan eten in Veere (op aanraden van mijn ouders). Opties buiten Zeeland zijn overigens ook welkom
Plassen in 't binnenland zijn overigens geen optie. Mijn vriendin heeft een paar dagen terug een piercing laten zetten in d'r oor en mag in principe alleen in zout water in verband met infectiegevaar.
Wie heeft er hier tips qua relatief rustige stranden? Het liefst in Zeeland aangezien we willen gaan eten in Veere (op aanraden van mijn ouders). Opties buiten Zeeland zijn overigens ook welkom
Plassen in 't binnenland zijn overigens geen optie. Mijn vriendin heeft een paar dagen terug een piercing laten zetten in d'r oor en mag in principe alleen in zout water in verband met infectiegevaar.
[ Voor 14% gewijzigd door SomerenV op 06-08-2020 14:31 ]