Logitech Shop > geen retourrecht, geen after sales?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.097 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-04 14:40
Ik heb afgelopen donderdag op 30-7-2020 via de Logitech online shop een G512 toetsenbord voor 99,- gekocht.
Maandag 3-8-2020 heb ik het toetsenbord ontvangen en getest. Binnen een minuut kwam ik er al achter dat de GX Brown switches en het toetsenbord zelf, dermate veel kabaal maken tijdens het gamen dat ik gebruik wil maken van mijn retour recht.
Op de Logitech website wordt duidelijk vermeld dat het mogelijk is om gebruik te maken van het retour recht binnen een bepaald termijn.

https://buy.logitech.com/store?Action=DisplayReturnAndCancellationsPage&Env=BASE&SiteID=logib2c

Ik heb dus allereerst Logitech geprobeerd te bellen met hun vermelde telefoon nummer 020 200 8433. Deze wordt zelfs op Facebook gegeven.
Je krijgt 2 opties, 1 voor Logitech support, 2 voor Harmony support. Druk ik op 1 wordt er duidelijk vermeld dat er telefonisch geen support wordt gegeven door Logitech. Optie 2 Harmony kan mij niet helpen met Logitech producten.
Dus vervolgens op 3-8-2020 een mail gestuurd naar Logitech support middels hun ticket systeem. Hierin gaf ik duidelijk mijn bestel nummer aan en de melding dat ik gebruik wil maken van mijn retour recht.

https://buy.logitech.com/store?Action=DisplayReturnAndCancellationsPage&Env=BASE&SiteID=logib2c

Na 24 uur nog geen reactie dus ook maar eens een email gestuurd op 4-8-2020 via een ander ticket systeem welke ik op de retourbeleid pagina kon vinden. Deze blijkbaar behoort aan de shop eigenaar.

https://buy.logitech.com/DRHM/store?Action=DisplayContactFormPage&SiteID=logib2c&Locale=nl_NL&ThemeID=37443000&Env=BASE#contactcs

Op de retourbeleid website staat zelfs voor technische ondersteuning moet ik een mail sturen naar:

E-mail technische ondersteuning: donotreply@buylogitech.com

Ook geprobeerd, maar die bounced zoals te verwachten is.

Uit eindelijk in de namiddag dus ruim 24 uur na mijn eerste email heb ik een antwoord gekregen van Logitech support.
Helaas was het antwoord niets meer dan een reactie dat ze mijn ticket hebben samengevoegd met een ticket welke een week eerder was ingediend. Dit betrof een vraag over de switches, welke na 2 dagen werd beantwoord.
Verder is er niet gereageerd op het feit dat ik gebruik wilde maken van mijn retour recht.

Op 5-8 in de namiddag antwoord gehad van de shop eigenaar dat ik Logitech support moet benaderen en niet hun. Daarbij gaf hij de link naar het ticket systeem welke naar beide linkt.
Hier heb ik dus in het Engels op gereageerd dat de link die hij mij geeft mij de optie geeft om een email te sturen via retourbeleid als er vragen zijn over bestellingen en retouneringen en een optie op Logitech support te benaderen. Met andere woorden verwacht ik toch dat ik via retourbeleid bij de goede afdeling uitkom, echter dat blijkt de shop eigenaar te zijn die niets voor mij kan doen.

Op 5-8 eindelijk mijn eerste antwoord gehad van Logitech support..

Bedankt voor uw snelle reactie.

Werkt u alstublieft mee, onze callcenters werken met minder personeel en reactietijden kunnen worden beïnvloed, wij verontschuldigen ons voor de vertraging in de reactie.

We hebben de gegevens gecontroleerd die u heb verstrekt en willen informeren dat we het toetsenbord kunnen vervangen, met een ander model van vergelijkbare waarde,
Laat ons alstublieft uw bezorgdheid weten.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen en we zullen u graag verder helpen. Voor toekomstige referentie is uw ticketnummer voor dit probleem 3754538 en u kunt deze raadplegen als u nog vragen hebt over deze zaak.

Bedankt dat u voor Logitech G hebt gekozen!

In mijn email gaf ik duidelijk aan gebruik te willen maken van het retour recht. Klaarblijkelijk betreft het geen Nederlands sprekende support aan de andere kant dus heb ik er inmiddels in het Engels. Duits en nogmaals in het Nederlands op gereageerd dat ik gebruik wil maken van mijn retour recht.
Nu wacht ik nog steeds op reactie, maar ben bang dat ik uiteindelijk afgewimpeld ga worden.

Vanmorgen ook weer een reactie gehad van de Logitech store eigenaar dat zij geen directe ondersteuning bieden en dat ik Logitech support moet benaderen. Dit vind ik erg vreemd aangezien ik volgens Logitech retour beleid toch hun een email moet sturen als pagina als ik gebruik wil maken van mijn retour recht.

Inmiddels heb ik Logitech via Facebook benaderd en zij zeggen dat ik moet bellen, met een dus niet bestaand nummer.

Heeft iemand enige ervaring met het retour sturen van producten gekocht op de Logitech webhop? Of heeft iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met iemand van Logitech?

[ Voor 8% gewijzigd door melek-taus op 06-08-2020 11:50 ]

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:08
Deze link is te vinden op de retourbeleid pagina (https://buy.logitech.com/...e&Env=BASE&SiteID=logib2c), hier al naar gekeken?
https://returns.narvar.com/logitechg/returns

[ Voor 38% gewijzigd door Bolko op 06-08-2020 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Zowel mijn order nummer als ook mijn email adres wordt niet herkend. Gezien de taal van de site Engels is, verwacht ik dat dit voor een andere regio is en dat jij waarschijnlijk nog op Amerikaans of dergelijke staat.

Als ik vanuit de retourbeleid website zelf op die link drukt kom ik uit op

https://buy.logitech.com/DRHM/store?Action=DisplayContactFormPage&SiteID=logib2c&Locale=nl_NL&ThemeID=37443000&Env=BASE#contactcs

Welke van de shop eigenaar is en wie mij niet kan helpen zoals boven vermeld is.

[ Voor 33% gewijzigd door melek-taus op 06-08-2020 11:44 ]

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:30
https://buy.logitech.com/...Digital+River+Ireland+Ltd.

Je koopt officieel gezien van Digital river uit ierland. En je bent akkoord gegaan met

Dus ik zou hun even een belletje/mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
loki504 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:14:

Je koopt officieel gezien van Digital river uit ierland. En je bent akkoord gegaan met

Dus ik zou hun even een belletje/mailtje sturen.
De link die je stuurt is verouderd, logitech heeft een ander retour beleid.

Maar ik had hun al gemaild, en dit als antwoord gekregen. Dit noemde ik de shop eigenaar.

Dear Customer,

Unfortunately, we do not handle the customer service for Logitech. Please contact them directly with your request through one of the following channels:

United States: http://www.logitech.com/en-us/contact

Canada: http://www.logitech.com/en-ca/contact

Europe (English): http://www.logitech.com/en-gb/contact

We apologize for the inconvenience.

Kind regards,

Johan V.

Online shop

onlinestore.en.cs@digitalriver.com

Customer service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:33
Hoe heb je betaald?

Indien bijvoorbeeld PayPal, kun je daar misschien een geschil openen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Xander schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:19:
Hoe heb je betaald?

Xander schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:19:
Hoe heb je betaald?

Had ik maar voor Paypal gekozen, maar dom genoeg Ideal geselecteerd. Logitech kwam mij als aardig betrouwbaar over.

[ Voor 4% gewijzigd door melek-taus op 06-08-2020 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 11:17
Wat is uw terugbetalingsbeleid (dit beleid is geen inperking van uw wettelijke rechten die zijn uiteengezet in de Algemene verkoopvoorwaarden van Digital River)?

Alle producten moeten binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van levering geretourneerd worden (met uitzondering van garantieomruil). Voordat u de goederen retour stuurt, willen wij u verzoeken om telefonisch of via e-mail contact op te nemen met de klantenservice van Logitech: http://www.logitech.com/support.
De detailhandelaar verwerkt terugbetalingen na ontvangst van het product, mits het onbeschadigd is. De kosten van retourzendingen zijn voor rekening van de klant, als de prijs van het te retourneren product 40 euro of minder is, tenzij de geleverde goederen wegens onjuiste levering geretourneerd worden. Raadpleeg de bepalingen en voorwaarden van uw detailhandelaar voor een gedetailleerd retourbeleid en retouradres.

https://support.logi.com/hc/nl/articles/360024350334 hier staat hun telefoonnummer: +31 (0)20 200 84 33

edit: ik zie dat je ze al gebeld hebt. Aangeven dat je geen "support' wilt, je wilt gewoon iets terugsturen. En dat hun nummer op de website van logitech staat voor dit soort situaties.

[ Voor 13% gewijzigd door Basekid op 06-08-2020 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
Als je iets langer aan de lijn blijft bij 1. Dan kom je er achter dat support in het Nederlands niet langer mogelijk. Maar als je aan de lijn blijft je gewoon een engelstalige medewerker kan spreken. Heb je dit al gedaan?

En heb je duidelijk aangegeven dat het product wil terug sturen en je geld terug wil krijgen? Of zeg je dat je alleen dat je gebruik wil maken van je retour recht? Want dan gaan ze er zelf hun eigen draai aangeven.

[ Voor 33% gewijzigd door loki504 op 06-08-2020 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melek-taus
loki504 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:43:
Als je iets langer aan de lijn blijft bij 1. Dan kom je er achter dat support in het Nederlands niet langer mogelijk. Maar als je aan de lijn blijft je gewoon een engelstalige medewerker kan spreken. Heb je dit al gedaan?

En heb je duidelijk aangegeven dat het product wil terug sturen en je geld terug wil krijgen? Of zeg je dat je alleen dat je gebruik wil maken van je retour recht? Want dan gaan ze er zelf hun eigen draai aangeven.
Tjah nooit aan gedacht om aan de lijn te blijven hangen, maar blijkbaar krijg je inderdaad de Engelstalige support aan de lijn die dit in behandeling neemt.
Moet nu gegevens per email toesturen voor een return label, hele procedure kan tot 3 weken duren .....
In ieder geval bedankt voor de reacties en voor nu opgelost tot......ik mijn geld krijg haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
melek-taus schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:07:
[...]

Tjah nooit aan gedacht om aan de lijn te blijven hangen, maar blijkbaar krijg je inderdaad de Engelstalige support aan de lijn die dit in behandeling neemt.
Moet nu gegevens per email toesturen voor een return label, hele procedure kan tot 3 weken duren .....
In ieder geval bedankt voor de reacties en voor nu opgelost tot......ik mijn geld krijg haha.
Ja ze zijn er niet heel duidelijk in. en zijn momenteel ook bezig om alles te veranderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melek-taus
loki504 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:08:
[...]

Ja ze zijn er niet heel duidelijk in. en zijn momenteel ook bezig om alles te veranderen
Ja zag wel overal reacties dat ze bezig zijn met wijzigingen. Maar na 3 dagen geen reactie mbt retour recht wat binnen 14 dagen voltooid moet zijn..... Ja dan begin je toch wel te twijfelen over service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
melek-taus schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:17:
[...]

Ja zag wel overal reacties dat ze bezig zijn met wijzigingen. Maar na 3 dagen geen reactie mbt retour recht wat binnen 14 dagen voltooid moet zijn..... Ja dan begin je toch wel te twijfelen over service.
niet helemaal correct. je moet het binnen 14 dagen kenbaar maken, en daarna binnen 14 dagen opsturen/ontvangen zijn. Maar uiteraard is het niet netjes en een hoog kastje naar de muur gehaalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
loki504 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:25:
[...]

niet helemaal correct. je moet het binnen 14 dagen kenbaar maken, en daarna binnen 14 dagen opsturen/ontvangen zijn. Maar uiteraard is het niet netjes en een hoog kastje naar de muur gehaalte.
Duidelijk, in ieder geval is het gelukt met jouw hulp, mijn dank is groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:46
M.i. kun je sowieso beter met een ruime nog om alle shops van fabrikanten heenlopen die van Digital River gebruik maken. Bovenstaand verhaal lijkt namelijk erg op mijn ervaring met een Lenovo laptop. Ding had 1 jaar garantie maar onder Europees Recht heb je recht op minimaal 2 jaar garantie door de verkoper (Digital River). Het leidt onherroepelijk tot veel kastjes en muren voor simpele consumenten dingetjes. Veel belletjes en mailtjes later lag er op een dag onaangekondigd een adapter in de pakketbus, maar Digital River is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Rukapul schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:38:
M.i. kun je sowieso beter met een ruime nog om alle shops van fabrikanten heenlopen die van Digital River gebruik maken. Bovenstaand verhaal lijkt namelijk erg op mijn ervaring met een Lenovo laptop. Ding had 1 jaar garantie maar onder Europees Recht heb je recht op minimaal 2 jaar garantie door de verkoper (Digital River). Het leidt onherroepelijk tot veel kastjes en muren voor simpele consumenten dingetjes. Veel belletjes en mailtjes later lag er op een dag onaangekondigd een adapter in de pakketbus, maar Digital River is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Dit was mijn eerste, maar gelijk laatste keer dat ik iets via Logitech of via een fabrikant ga aanschaffen.
Lesson learned.. En sowieso altijd ongeacht vertrouwen, betalen middels Paypal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Bericht gehad met een retour label, hebben ze mijn adres compleet verkeerd in de label gezet. Blijkbaar ben ik woonachtig in Duitsland terwijl alle gegevens toch echt naar een Nederlands adres verwijzen. De retour label kan ik dus niet gebruiken. Achteraan gemaild en wacht inmiddels al sinds gister namiddag op reactie....

Afwachten hoe dit afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
melek-taus schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:53:
[...]
Dit was mijn eerste, maar gelijk laatste keer dat ik iets via Logitech of via een fabrikant ga aanschaffen.
Lesson learned.. En sowieso altijd ongeacht vertrouwen, betalen middels Paypal..
Daar schiet je ook nog niet zoveel mee op, want je moet ook bewijs hebben dat je het artikel terug verzonden hebt en in dialoog was. Dat schiet niet op als je een compleet verkeerd verzendlabel en er geen antwoord komt op mail.

Hier overigens ook zo bij een Lenovo-laptop: DOA (het metalen frame van het toetsenbord was onvolledig, één toets bleef niet zitten). Pas na 12 dagen en escalatie via verschillende social media kanalen een verzendlabel ontvangen. Naar een adres in Venlo, nota bene, en alleen geldig als je via TNT verstuurt en daarvoor weer tussen 09:00 en 18:45 op het ophaaladres aanwezig bent.

Uiteraard wordt een vervangend exemplaar pas uitgeleverd als de oude binnen en verwerkt is.

Nee, de korting (15%) was fijn, maar ik zal niet zo snel weer iets bestellen via Digital River.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Inmiddels een weekend en twee dagen verder en nog geen bericht van Logitech. Ik kan begrijpen dat ze in het weekend niet werken en maandags zal het aardig druk zijn, maar een mail die donderdag is verstuurd zou toch inmiddels moeten zijn beantwoord. Voor de zekerheid heb ik vrijdag ook op een andere mail conversatie gereageerd.

Nu snap ik ook waarom ik vakers nieuw bij Logitech gekochte producten op marktplaats en vraag/ aanbod vindt. De retour procedure duurt of te lang of en daar kom ik achter, bestaat niet.

We blijven afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door melek-taus op 11-08-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Woensdag een bericht gehad van Logitech support dat ze een nieuwe retourlabel zullen aanvragen via een andere afdeling.
Vorige keer dat ik een retour label zou krijgen was dit gelijk geregeld, inmiddels is het vrijdag en verder geen bericht gehad over mijn retourlabel.

Ik heb alle tijd, dus geen haast om het product te retourneren, maar dit is wel belachelijk. Anderhalf week na ontvangst en melding van retour, nog geen retourlabel.
Gisteren wel gereageerd op de mail dat ik wacht op de label, maar wel duidelijk daarbij aangegeven dat ik het vreemd vind dat ik nu nog maar eens per 48 tot ~ uur een reactie krijg op een mail en dat ik nu al anderhalf week wacht op een retourlabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melek-taus
Update,

Afgelopen vrijdag 28-8 is het pakketje door UPS bij mij opgehaald. Volgens de tracking is het product gisteren afgeleverd. Ik wacht tot morgen 2-9 op reactie over ontvangst en dat ze de restitutie doorzetten.

• loki504
melek-taus schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:32:
Update,

Afgelopen vrijdag 28-8 is het pakketje door UPS bij mij opgehaald. Volgens de tracking is het product gisteren afgeleverd. Ik wacht tot morgen 2-9 op reactie over ontvangst en dat ze de restitutie doorzetten.
En nog iets gehoord?/ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• melek-taus
loki504 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 19:03:
[...]

En nog iets gehoord?/ontvangen?
Zonder enig bericht te hebben ontvangen heb ik afgelopen woensdag de 16e mijn geld retour ontvangen. Meerdere berichten gestuurd met de vraag of het al verwerkt is, maar nooit antwoord gehad.

Toetsenbord na aankoop dus moeizaam retour mogen sturen en geld terug gekregen. After sales service is echter duidelijk bagger. Logitech koop ik alleen nog in fysieke winkels.

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 20:48
Echt top deze topic (en dat bedoel ik in positieve zin).

Vanwege een aantal redenen was ik aan het kijken om een X52 Pro flightstick te kunnen kopen. Deze is al zeker weken overal uitverkocht en is hij slechts sinds korte periode beschikbaar gekomen op de logitechg website.

Ik zat in eerste instantie te overwegen om hem daar dan maar te bestellen, maar ik zag al snel dat er op trustpilot aardig slechte beoordelingen zijn (https://nl.trustpilot.com/review/www.logitech.com & https://nl.trustpilot.com/review/www.logitechg.com).

Voor de zekerheid vandaag ook maar gecontroleerd op Tweakers, en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Daarom, duizendmaal dank, bespaart me veel genuil! Ik ga alleen maar Logitech spul bestellen via websites die ik wel vertrouw (coolblue, bol, azerty, etc).

• melek-taus
Lt.Kraken schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:53:
Echt top deze topic (en dat bedoel ik in positieve zin).

Vanwege een aantal redenen was ik aan het kijken om een X52 Pro flightstick te kunnen kopen. Deze is al zeker weken overal uitverkocht en is hij slechts sinds korte periode beschikbaar gekomen op de logitechg website.

Ik zat in eerste instantie te overwegen om hem daar dan maar te bestellen, maar ik zag al snel dat er op trustpilot aardig slechte beoordelingen zijn (https://nl.trustpilot.com/review/www.logitech.com & https://nl.trustpilot.com/review/www.logitechg.com).

Voor de zekerheid vandaag ook maar gecontroleerd op Tweakers, en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Daarom, duizendmaal dank, bespaart me veel genuil! Ik ga alleen maar Logitech spul bestellen via websites die ik wel vertrouw (coolblue, bol, azerty, etc).
Geen dank, dit is ook een van de redenen waarom ik dit topic hier heb gestart. Logitech maakt goed spul, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik gebruik hun G703 Hero nu al ruim een jaar en heb ook andere apparatuur gehad. Alleen mijn ervaring met hun shop en after sales service is gewoon ruk.

• Lt.Kraken
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-05 20:48
melek-taus schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:03:
[...]

Geen dank, dit is ook een van de redenen waarom ik dit topic hier heb gestart. Logitech maakt goed spul, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik gebruik hun G703 Hero nu al ruim een jaar en heb ook andere apparatuur gehad. Alleen mijn ervaring met hun shop en after sales service is gewoon ruk.
Ja precies. En je zult zien dat je praktisch nooit een foutief/defect exemplaar krijgt, totdat je in een dergelijke situatie terecht komt. Daarom: Als er geen fatsoenlijke aftersales service achter zit, dan blijf ik ver weg van die partij.

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Klein beetje offtopic maar browns zijn vrijwel de meest stille switches? Wat heb je nu gekozen?

• melek-taus
Uzuhl schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:10:
Klein beetje offtopic maar browns zijn vrijwel de meest stille switches? Wat heb je nu gekozen?
Na wat te hebben uitgezocht en wat reviews te hebben gelezen blijkt de miniSTREAK van Fnatic een van de stillere toetsenborden te zijn. Buiten doet het zelf builds na dan.
Na wat contact te hebben gehad met mijn contactpersoon bij Fnatic heb ik hun nieuwste miniSTREAK Speed Silver met Kailh Speed Silver switches in gebruik. Hierbij moet ik gelijk zeggen, dat de toetsen een heel stuk minder geluid maken als wat ik voorheen heb gebruikt en heb getest zelfs zonder o rings of padding tussen de cap en switch.

https://shop.fnatic.com/products/mini-streak-rgb-tenkeyless-speed-silver

Dit is dus mijn nieuw toetsenbord, een review komt eraan.

[ Voor 16% gewijzigd door melek-taus op 30-09-2020 16:40 ]

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

melek-taus schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:24:
[...]

Na wat te hebben uitgezocht en wat reviews te hebben gelezen blijkt de miniSTREAK van Fnatic een van de stillere toetsenborden te zijn. Buiten doet het zelf builds na dan.
Na wat contact te hebben gehad met mijn contactpersoon bij Fnatic heb ik hun nieuwste miniSTREAK Speed Silver met Kailh Speed Silver switches in gebruik. Hierbij moet ik gelijk zeggen, dat de toetsen een heel stuk minder geluid maken als wat ik voorheen heb gebruikt en heb getest zelfs zonder o rings of padding tussen de cap en switch.

https://shop.fnatic.com/products/mini-streak-rgb-tenkeyless-speed-silver
Je moet houden van Silver Kailh switches, maar zijn inderdaad lekker stil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciskanie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
1 grote oplichterij ben vanaf 3 oktober bezig om 199 euro terug te krijgen . Maar je komt niet verder als mail dat je binnen 3 weken je geld terug heb jammer ben inmiddels 10 weken verder maar geen euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:20
Lichtelijk offtopic hier, maar wel een ervaring voor wie stille toetsen zoekt, ik heb een DAS Keyboard met Brown switches gekocht, en daar zelf rubberen O-Ringen onder de meeste toetsen bij geplaatst.
En nu ben ik precies tevreden met het geluid van de toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TS heeft een oplossing inmiddels. Om het hier niet nog verder offtopic te laten gaan met shop- en productervaringen, die elders thuishoren, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.