Verschillende logitech c922?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tompie83
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-10-2024
Hallo.

Ik wil een webcam kopen en dacht om de logitech c922 aan te schaffen.
Nu zag ik op bol twee verschillende webcams met toch wel een behoorlijk prijsverschil.
De ene is een c922 en bij de andere staat c922 pro
Het logo is ook anders (logi vs logitech)

Nu is mijn vraag of deze wel degelijk veel verschillen. De prijs doet dat alvast wel...

Als je op bol.com zoekt naar logitech c922 zouden enkel deze twee moeten kolen als resultaat.

Bedankt alvast om even te checken.

Alle reacties

• Kamato
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
het is dezelfde webcam.
Logitech is ergens in de laatste jaren geswitcht met hun logo, waardoor je binnen dezelfde productlijn items tegenkomt met verschillende logo's.
wat je op bol dus ziet zijn 2 verschillende aanbieders (de ene wordt verkocht door bol, de ander door een derde partij die via bol adverteert) die 2 verschillende versies van hetzelfde product aanbieden.
kort verhaal lang: gewoon de goedkoopste kopen.

• bloq
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-10-2025
Het verschil zit in de software geloof ik. Bij de pro kun je automatisch achtergrond blurren. Other than that zelfde device volgens mij. Heb zelf de pro, alleen gebruik de pro functionaliteit totaal niet want gebruik Linux en hier is het niet voor geimplementeerd...

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 16:25
mwa, bij de goedkopere die door bol.com zelf aangeboden wordt staat ook dat dat kan.
Zend je gameplay uit in Full HD met geïntegreerde achtergrondvervanging (aangedreven door Personify)
Als achtergrondvervanging een optie is, dan is blur dat hoogst waarschijnlijk ook. Ik ken Personify software niet.
Tmk84 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:22:
kort verhaal lang: gewoon de goedkoopste kopen.
lang verhaal kort? :+

[ Voor 47% gewijzigd door shadvet op 06-08-2020 09:39 ]

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Tompie83 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 01:27:
Hallo.

Ik wil een webcam kopen en dacht om de logitech c922 aan te schaffen.
Nu zag ik op bol twee verschillende webcams met toch wel een behoorlijk prijsverschil.
De ene is een c922 en bij de andere staat c922 pro
Het logo is ook anders (logi vs logitech)

Nu is mijn vraag of deze wel degelijk veel verschillen. De prijs doet dat alvast wel...

Als je op bol.com zoekt naar logitech c922 zouden enkel deze twee moeten kolen als resultaat.

Bedankt alvast om even te checken.
Gewoon in de Tweakers Pricewatch kijken, je zit ten slotte niet voor niets op Tweakers 8)

https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=C922

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!