Beste,
Daar er al veel is over geschreven over producten waar een rubber coating na jaren begint te kleven, ben ik begonnen om mijn B&W 683 speakers hiervan de coating weg te halen en te her schilderen.
Even het probleem kort schetsen.
Het voor front van de B&W 683 is namelijk voorzien van zo'n rubber coating. Deze is verschrikkelijk gaan kleven nu. Vooral de zij lijsten is dit het ergst.
:strip_exif()/f/image/frMsEQrVYjKik0seYc5psOmM.jpg?f=fotoalbum_large)
De voorzijde is ook begonnen met kleven maar dit zit eigenlijk hoofdzakelijk achter de stoffen grille.
Hierdoor blijft stof hier aan kleven en krijg je dit er zeer moeilijk af. Dus begonnen met voorzichtig alle luidsprekers uit de luidspreker kast te halen.
:strip_exif()/f/image/PItwSZ1QrIYAXX3HPReKBjEs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kzqsk3RKRiBiXRy7D6zFjGmb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lTVs00ZJ3DEuVm0vxqxgMwU7.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar er al veel is over geschreven over producten waar een rubber coating na jaren begint te kleven, ben ik begonnen om mijn B&W 683 speakers hiervan de coating weg te halen en te her schilderen.
Even het probleem kort schetsen.
Het voor front van de B&W 683 is namelijk voorzien van zo'n rubber coating. Deze is verschrikkelijk gaan kleven nu. Vooral de zij lijsten is dit het ergst.
:strip_exif()/f/image/frMsEQrVYjKik0seYc5psOmM.jpg?f=fotoalbum_large)
De voorzijde is ook begonnen met kleven maar dit zit eigenlijk hoofdzakelijk achter de stoffen grille.
Hierdoor blijft stof hier aan kleven en krijg je dit er zeer moeilijk af. Dus begonnen met voorzichtig alle luidsprekers uit de luidspreker kast te halen.
:strip_exif()/f/image/PItwSZ1QrIYAXX3HPReKBjEs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kzqsk3RKRiBiXRy7D6zFjGmb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lTVs00ZJ3DEuVm0vxqxgMwU7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Jfu982ZDwN1nhXecjvhDnapB.jpg?f=fotoalbum_large)