Mijn vraag
Ik ga aan het einde van de zomervakantie een eigen pc in elkaar zetten. Hierbij heb ik erg veel hulp gekregen met het bekijken van youtube filmpjes, ik ben over al mijn onderdelen zeker behalve mijn videokaart, ik zou graag jullie adviezen willen opnemen om een betere/stabielere pc samen te stellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gelezen dat de AMD videokaarten niet altijd even stabiel zijn, maar wel betere prijs-kwaliteit verhoudingen hebben in vergelijking met een nvidia videokaart.
Mijn voorkeur gaat naar de asus rog strix radeon 5700xt omdat die even goede prestaties heeft als een 2070(super) en wat goedkoper is.
Als dit een slechte keuze is vertel dat mij dan!
alvast bedankt
Ik ga aan het einde van de zomervakantie een eigen pc in elkaar zetten. Hierbij heb ik erg veel hulp gekregen met het bekijken van youtube filmpjes, ik ben over al mijn onderdelen zeker behalve mijn videokaart, ik zou graag jullie adviezen willen opnemen om een betere/stabielere pc samen te stellen
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 288,- | € 288,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 282,05 | € 282,05 |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX 5700 OC edition 8GB GDDR6 | € 425,- | € 425,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 55,24 | € 55,24 |
1 | Behuizingen | Thermaltake View 51 Tempered Glass ARGB Snow Edition | € 229,- | € 229,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C18D-16GTZRX | € 92,90 | € 92,90 |
1 | Voedingen | Gigabyte G750H | € 76,- | € 76,- |
1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.549,14 |
.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gelezen dat de AMD videokaarten niet altijd even stabiel zijn, maar wel betere prijs-kwaliteit verhoudingen hebben in vergelijking met een nvidia videokaart.
Mijn voorkeur gaat naar de asus rog strix radeon 5700xt omdat die even goede prestaties heeft als een 2070(super) en wat goedkoper is.
Als dit een slechte keuze is vertel dat mij dan!
alvast bedankt