[PSX] Is het opknappen het nog waard qua $$$

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
offtopic:
mijn eerste post in spielerij

Ik kan een playstation kopen met 1 controller, 1 memorycard en de andere zooi voor ƒ 50,- Het probleem is dat het wieltje waar je de cd op vast zet een beetje lam is. Ik heb al eens eerder via Sony zo'n wieltje gekocht voor een discman (moest wel met motortje en al) voor ƒ 33,- met verzendkosten en de hele mikmak kwam ik op ƒ 50,-. Ik moet dan ook nog een modchippie (ƒ 9,- (Nee, ik ga niet zeggen waar want dat mag niet))hebben en een RGBkabel (10 piek)

Totaal: 119 piek

Graag jullie mening.

20*350ZO45°

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als jij je nog vermaakt achter de Playstation, dan zou ik hem idd opknappen, anders niet.

They made me do it.

Verwijderd

ik heb em laatst voor 200 piek verkocht *D wel met wat spellen derbij en 2 controllers.....

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

is imho niet duur :), ik zou het dus doen, zijn nog genoeg leuke PSX spellen, Street Fighter serie for example ;), en zo snel zal die console niet doodgaan hoor, miljoenen hebben die console, en willen daar ook nog spellen voor :P tevens zijn die spellen ook op PSX2 te spelen, dus die upgrade is wel op de lange termijn nog handig.

overigens zoek ik nog een PSX1 voor een vriendelijk prijsje, mail/icq me maar als je er een hebt ;)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 23:09

Flapmo

and back is gigi!

Alleen als je echt kickt op een playstation, als je hem eenmaal hebt wordt het snel saai (vriend van mij heeft er 1)

Alhoewel, quake in slechte resolutie met 4 man rox wel (multitab)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Dat is dus duidelijk. Ik heb ook een N64, alleen ik ben niet zo'n gamer, en ben dus binnen 2 minuten uitgekeken op een spelletje, beetje dure business is een N64 dan, vandaar dat ik maar een Playstation wil hebben, en dan kan ik ook nog eens back-ups lenen :)

20*350ZO45°

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 23:08 schreef RDK_NL het volgende:
Ik moet dan ook nog een modchippie (ƒ 9,- (Nee, ik ga niet zeggen waar want dat mag niet))
bullshit; modchips zijn _niet_ illegaal.
Een PSX ombouwen ook niet.

Het word pas illegaal als je er gekopierde games op speelt waarvan je het origineel niet hebt.

Verwijderd

Koop toch gewoon een dreamcast, crazy taxi 1&2, sonic adventure 1&2, resident evil: code veronica, en soul calibur erbij en je hebt een machine die niet onderdoet voor de PS2. (de sonic2 adventure graphics zijn geweldig)
Dreamcast = Arcade :7

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op donderdag 09 augustus 2001 10:15 schreef blueeyes het volgende:
Koop toch gewoon een dreamcast, crazy taxi 1&2, sonic adventure 1&2, resident evil: code veronica, en soul calibur erbij en je hebt een machine die niet onderdoet voor de PS2. (de sonic2 adventure graphics zijn geweldig)
Dreamcast = Arcade :7
True thing, maar vergeet Dead Or Alive niet, en Virtua Fighter... :P

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb de Playstation opgehaald. Het motortje dat kapot zou zijn (dat wieltje waar je cd op zit) blijkt helemaal niet kapot. Er is wel een stukje plastic af, maar de kogeltjes die de CD echt vasthouden zitten er perfect in, ik heb net een poos zitten gamen, maar er is niets aan het handje. Alleen dus effe MOD-chip erin zetten en gaan met die banaan.

20*350ZO45°

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op donderdag 09 augustus 2001 22:49 schreef RDK_NL het volgende:
Ik heb de Playstation opgehaald. Het motortje dat kapot zou zijn (dat wieltje waar je cd op zit) blijkt helemaal niet kapot. Er is wel een stukje plastic af, maar de kogeltjes die de CD echt vasthouden zitten er perfect in, ik heb net een poos zitten gamen, maar er is niets aan het handje. Alleen dus effe MOD-chip erin zetten en gaan met die banaan.
Mooi koopje dan toch?! :D congratz ;)

Verwijderd

he man mod chip hoeft niet ik heb een psx boot cd kan je downloaden heb je geen mod chip nodig kost je alleen een lege cd

Verwijderd

zonde dat je een psx heb gekocht, een dc is beter.... (even duur ook nog)
Pagina: 1