Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanPG
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05 12:44
Mijn vraag
Op mijn Samsung S8 heb ik voor mijn mail Outlook geïnstalleerd. Als broswer gebruik ik de Chrome app.
Ik ben gewend dat koppelingen die in mails staan vanuit Outlook direct met Chrome geopend worden. Echter is nu het geval dat de koppelingen niet in Chrome of een andere browser (Samsung Browser) openen, maar in Outlook zelf geopend worden. Wanneer ik op een link naar een website druk in een mailtje blijft hij dus als het ware in de Outlook app. Deze is helaas niet zo compatible met alle websites en functies als Chrome.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Samsung S8, Android versie 9.
Outlook versie 4.2026.11
Chrome versie 72.0.3626.121

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Beide apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd en voorzien van laatste updates.
Instellingen nagelopen, Chrome als standaard broswer ingesteld.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j_v_e
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-05 10:25
Ik heb hier exact het zelfde probleem ! Ik heb een Nokia 6.1 en gebruik de Outlook app om mijn mail te lezen maar hij opent geen een link meer in mijn mail heb al de instellingen na gelopen kan het niet vinden . Voor heen bij het open kwam ik gewoon in Google Chrome en nu opent hij de linkt in een of andere gekker onhandig pagina heb hier niet om gevraagd. Zwaar irritant en werkt voor geen meter . Heeft iemand al een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
JohanPG schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:27:
Mijn vraag
Op mijn Samsung S8 heb ik voor mijn mail Outlook geïnstalleerd. Als broswer gebruik ik de Chrome app.
Ik ben gewend dat koppelingen die in mails staan vanuit Outlook direct met Chrome geopend worden. Echter is nu het geval dat de koppelingen niet in Chrome of een andere browser (Samsung Browser) openen, maar in Outlook zelf geopend worden. Wanneer ik op een link naar een website druk in een mailtje blijft hij dus als het ware in de Outlook app. Deze is helaas niet zo compatible met alle websites en functies als Chrome.

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Samsung S8, Android versie 9.
Outlook versie 4.2026.11
Chrome versie 72.0.3626.121

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Beide apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd en voorzien van laatste updates.
Instellingen nagelopen, Chrome als standaard broswer ingesteld.
Veel gebruikers melden dit probleem. Wanneer je de Outlook app gebruikt, veronderstel ik dat je veel Microsoft producten gebruikt of dit voor je werkaccount gebruikt? Je zou Edge browser kunnen gebruiken en daarmee ook inloggen met hetzelfde account. Wanneer je dan een link opent via je Outlook app, zal deze in de Edge app geopend worden.

• j_v_e
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-05 10:25
Hij zou je eigen ingestelde web browser moeten openen ! Zo was het ook altijd ik heb inmiddels de app verwijderd was niet mee te werken meer als je even op internet zoekt regent het klachten hier over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-05 13:58
Echt irritant.
Hopelijk trekken ze dit alsnog recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TreborN
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RF3q9vy_Z7-WoQ92K0vP99GkjT8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ow2VvxprG4B2q7suKdU8acBG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TreborN
In Outlook app via instellingen, vinkje aanzetten en de linkjes in de e-mail wordt weer in je standaard browser geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Die instelling heb ik niet in de Outlook app en ik draai de laatste versie. Misschien heeft een werkaccount er iets mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TreborN
Dit is op mijn privé telefoon en mijn Outlook versie is versie 4.2043.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
Sinds gisteren is de optie 'open in default browser' opeens verdwenen in mijn Outlook app voor Android. Hebben meer mensen daar last van?
Pagina: 1