Mijn vraag
Op mijn Samsung S8 heb ik voor mijn mail Outlook geïnstalleerd. Als broswer gebruik ik de Chrome app.
Ik ben gewend dat koppelingen die in mails staan vanuit Outlook direct met Chrome geopend worden. Echter is nu het geval dat de koppelingen niet in Chrome of een andere browser (Samsung Browser) openen, maar in Outlook zelf geopend worden. Wanneer ik op een link naar een website druk in een mailtje blijft hij dus als het ware in de Outlook app. Deze is helaas niet zo compatible met alle websites en functies als Chrome.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung S8, Android versie 9.
Outlook versie 4.2026.11
Chrome versie 72.0.3626.121
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Beide apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd en voorzien van laatste updates.
Instellingen nagelopen, Chrome als standaard broswer ingesteld.
Op mijn Samsung S8 heb ik voor mijn mail Outlook geïnstalleerd. Als broswer gebruik ik de Chrome app.
Ik ben gewend dat koppelingen die in mails staan vanuit Outlook direct met Chrome geopend worden. Echter is nu het geval dat de koppelingen niet in Chrome of een andere browser (Samsung Browser) openen, maar in Outlook zelf geopend worden. Wanneer ik op een link naar een website druk in een mailtje blijft hij dus als het ware in de Outlook app. Deze is helaas niet zo compatible met alle websites en functies als Chrome.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung S8, Android versie 9.
Outlook versie 4.2026.11
Chrome versie 72.0.3626.121
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Beide apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd en voorzien van laatste updates.
Instellingen nagelopen, Chrome als standaard broswer ingesteld.