Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. FPS spellen op 1080p 144fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hele build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, vanwege de vele (mogelijke) problemen met de AMD videokaarten. Dat het een aantal frames minder oplevert is dan maar zo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een micro-ATX moederbord voor de build. Ik hoop vandaag de onderdelen te bestellen bij megekko. Ik hoop vandaar op advies voor een moederbord op megekko met een levertijd van 1 dag. De MSI B450M Pro VDH-max was de eerste keuze, echter lijkt het er op dat het op dit moment via vrijwel alle sites een weekje zou kunnen duren voordat die geleverd wordt. Vandaar dat ik een ander hoop te vinden.
Gamen. FPS spellen op 1080p 144fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hele build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, vanwege de vele (mogelijke) problemen met de AMD videokaarten. Dat het een aantal frames minder oplevert is dan maar zo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een micro-ATX moederbord voor de build. Ik hoop vandaag de onderdelen te bestellen bij megekko. Ik hoop vandaar op advies voor een moederbord op megekko met een levertijd van 1 dag. De MSI B450M Pro VDH-max was de eerste keuze, echter lijkt het er op dat het op dit moment via vrijwel alle sites een weekje zou kunnen duren voordat die geleverd wordt. Vandaar dat ik een ander hoop te vinden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 75,99 | € 75,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus GP OC | € 421,05 | € 421,05 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 61,65 | € 61,65 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 67,55 | € 67,55 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,10 | € 104,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 959,34 | ||