Vreemde diagonale lijnen in beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarlet1402
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-01-2021
Beste iedereen,

ik heb geen idee waar ik dit precies moet plaatsen, ben hier namelijk nieuw, maar ik heb een vraag.
Onlangs heb ik m'n computer gereset naar fabrieks-instelling, omdat hij erg traag werd.

Nu heb ik alles weer op orde, alleen krijg ik af en toe vreemde diagonale textures en letters op m'n
beeld te zien. Het kopieërd zeg maar 1 texture of 1 woord, en smeert het als het ware over een groot deel van het scherm. Dit gaat ook niet weg tot bijvoorbeeld een ronde eindigt in Overwatch, of totdat ik een nieuw tabblad open.

Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Over het algemeen is mijn computer nog niet zo oud, bijna 3 jaar, en het gaat om middelmatige specs.
intel i5-8400k
GTX 1060 6 GB
16GB RAM 2300hz
Geen idee wat de rest mag zijn, maar het heeft altijd netjes gewerkt.

Hieronder een voorbeeld van hoe het eruit ziet, alvast bedankt voor alle mogelijk reacties!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8Q-d6zyYTFFIv3l-nxZU-UXZJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w9IdyAWchDVYBm23xyx0PQJe.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Krijg je dat ook met andere programma's of alleen daar?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarlet1402
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-01-2021
Tot zover alleen in het spel Overwatch en op 9gag. Het gebeurd maar een paar keer per dag, en tot nu toe heb ik het nog nergens anders gezien sinds 2 dagen terug