Gebrekkig aanbod televisies

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 23:42
Met veel gemak kijk ik de laatste tijd door het V&A aanbod van tweakers televisies.
De filtermogelijkheden bieden ons mogelijkheid om precies de advertenties te zien waar we interesse in hebben.
Mijn optielijst is tamelijk bescheiden al zeg ik het zelf. Namelijk, een OLED televisie.

Het feest is echter al snel voorbij wanneer je er achter komt dat het aanbod van 4 televisies, allemaal advertenties zijn waar wat over valt te zeggen.

Met afkeur keer ik mij tot markplaats. Waar men enkel kan zoeken a.d.h.v. trefwoorden die wel of niet in de beschrijving/titel staan. Waarom dat niet goed werkt? Ik zou het niet weten.

Tweakers,
hebben jullie inzicht in waarom er hier weinig gebruikers hun televisies lijken aan te bieden?

-knip-

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 05-08-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
OLED is relatief nieuw en nog niet eens gemeengoed. Ook meestal wel duurdere techniek, dus zal relatief gezien niet zo snel stuk gaan. TV's gaan een tijdje mee. De 2e hands markt moet domweg nog op gang komen.

Enne, trefwoorden...?

[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 05-08-2020 16:06 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Relatief nieuw valt wel mee, toch wel zeker een jaar of 5-6, wat genoeg is om een nieuwe te halen voor sommigen.

Maarja, misschien vervangen mensen het niet zo snel. Echt heel veel reden is voor de gemiddelde user niet om wat anders te halen, tenzij je je wil voorbereiden op de nieuwe consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Want, je verwacht dat mensen die een OLED kopen (zeg even, pas echt ingeburgerd / groot / betaalbaarder) sinds de 7-serie van LG (dus, op de kop af 3 jaar oud), dat die maar "oud" zijn en voor een prikkie op V&A moeten komen?

Misschien eens [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 doornemen? Kan je je eigen kortingen gaan bedingen en gewoon "betalen" wat die dingen waard zijn?

Overigens, ik heb zelf een 65E7 maar gekocht voor "grof geld"; zelfs als ik daar jaarlijks 30% aan waarde vanaf haal, is ie bijna even duur als een nieuwe 65C9. Dus nee, ik heb dan geen zin om mijn TV te verkopen en/of van die nietszeggende DM's te krijgen als "hoeveel accepteer je?"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:45
7Sins schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:02:
*veel tekst*
Tweakers,
hebben jullie inzicht in waarom er hier weinig gebruikers hun televisies lijken aan te bieden?

*veel tekst
Omdat niet iedereen hun TV vervangt om de zoveel jaar en dus tevreden zijn.

Omdat meer mensen een LED tv hebben dan een OLED TV.
Als mensen een OLED kopen dan verkopen ze hun LED TV.

Op zich dus niet heel vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zeker de heft van de advertenties die je hier op V&A aanhaalt zien er prima uit. Wat is het precies dat je zoekt?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:38
OLED is niet oud genoeg om vervangen te moeten worden, het is pas pakweg drie jaar op de markt. De mensen die bakken met geld uitgeven aan de nieuwste OLED zijn niet de mensen die de moeite doen om de oude TV door te verkopen. Die mensen hebben genoeg kennissen die de TV over kunnen nemen - daar hoeft V&A niet aan te pas te komen. En als ze 'm niet op die manier kwijt kunnen, dan neemt de leverancier van de nieuwe TV de 'oude' gratis mee. Dan zijn ze al blij dat ze er vanaf zijn.

Tweakers is meer een geeky/nerd/tech platform, normaal multimedia spul als TVs, radio's lopen hier niet heel hard.

TV handelaren willen vaak ook dikke dikke marges. De Pricewatch maakt dat lastig - die geeft genadeloos de prijzen en prijsontwikkelingen weer. Handelaren gaan niet de moeite doen om hier omzet te zoeken.

Edit: Er komt ook niet genoeg vernieuwend spul op de markt om een nieuwe aankoop te rechtvaardigen. 'het is allemaal 4K", waar men wel een punt mee heeft. Ook het niet kwalificeren voor EK/WK voetbal zie je terug in verminderde TV verkoop (en dus minder doorverkoop)

Just my 2 cents

[ Voor 14% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 05-08-2020 17:39 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tweakers gaat niet over wat gebruikers aanbieden op V&A. Als er geen OLED TV's worden aangeboden kunnen wij hier moeilijk iets aan veranderen. Dit is dus geen topic voor het V&A forum.

[ Voor 30% gewijzigd door Microkid op 05-08-2020 17:40 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.