Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:15

[PS4/PC] Fall Guys: Ultimate Knockout

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C593UXecjqP5Mmv5Qmz5wNEu_pI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yJG3yXUQyyeALpWgENUXoGMK.png?f=fotoalbum_large

Ontwikkelaar: Mediatonic
Platform: PS4, PC (Steam)
Release date: 4 augustus 2020

Fall Guys is een online party game, vergelijkbaar met shows als Wipeout en Takeshi's Castle. Iedere match bestaat uit maximaal 60 spelers en meerdere rondes. Na iedere ronde valt een deel van de spelers af. Uiteindelijk blijft er 1 speler over die tot winnaar wordt gekroond!

Levels

De levels worden onderverdeeld in 4 groepen:

Race
Bereik zo snel mogelijk de finish van een obstacle course om je te kwalificeren voor de volgende ronde

Survival
Blijf in leven tot de timer is afgelopen of genoeg spelers zijn uitgeschakeld

Team
Werk samen als een team. Het team met de laagste score valt af

Final
De laatste ronde van een match. Hier wordt bepaald wie er tot winnaar wordt gekroond

Nuttige links

Fall Guys website
PS Store page (gratis bij PS+ augustus 2020)
Steam Page
Fall Guys (Twitter)
Fall Guys Support (Twitter)
Fall Guys Server Owl (Twitter)

Media

[YouTube: Fall Guys - Launch Trailer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-05 12:46
Ik heb met veel plezier de beta gespeeld, maar ben wel erg benieuwd hoe de devs deze games 'fresh' houden. Ik heb wellicht maar 5 uur op de teller tot nu toe, maar het valt me op dat ik zo ontzettend vaak dezelfde map krijg, terwijl ik anderen niet of nauwelijks zie. Ook is het team element af en toe funest voor je plezier, zeker wanneer je 5v5 of 6v6 hebt en twee pannekoeken uit je team zijn AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29

muhda

Time & Space traveler

Gisteren begonnen en het levert veel plezier op. Soms ook wat raige momenten als je team members maar wat aan het doen zijn en niet opletten of als iemand je vast houd.

Ik heb wel alsvast een support ticket aangemaakt met de request om ons ook mousebuttons te laten binden inplaats alleen keyboard keys. Maakt een aantal moves uitvoeren net wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:54
Dit spel is echt niet goed voor m'n bloeddruk hoor. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Heerlijk spelletje, al weer lekker wat tijd in zitten met vrienden samen. Inmiddels al lvl 10 van de season pass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
muhda schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:09:
Ik heb wel alsvast een support ticket aangemaakt met de request om ons ook mousebuttons te laten binden inplaats alleen keyboard keys. Maakt een aantal moves uitvoeren net wat handiger.
Kan toch al? Ik speel met de default controls en M1 is springen en M2 is duiken, uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik ga echt compleet stuk bij dit spel.
Alleen zit er één enorm groot nadeel in het spel; 1 enkele muziektrack waar je helemaal bonkers van wordt

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
beschuitfluiter schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:22:
Ik ga echt compleet stuk bij dit spel.
Alleen zit er één enorm groot nadeel in het spel; 1 enkele muziektrack waar je helemaal bonkers van wordt
Dat is inderdaad niet relaxed, heb zelf ook na 3 potjes de muziek al uitgezet. Nou speel ik het meestal toch met vrienden op de headset dus hoor je sowieso niet veel van het spel zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:23
Gisteren even met wat vrienden gespeeld.
Controller > Keyboard wat mij betreft.

Doet me erg denken aan dat soort oude shows als Takeshi's Castle (die deuren die je kapot moet rammen komt echt letterlijk daar uit :D)

Erg gelachen in ieder geval, zeker de moeite waard. Geloof dat de Devs hebben gezegd dat ze nieuwe levels zouden gaan toevoegen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:22

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Akaendra schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:24:
Gisteren even met wat vrienden gespeeld.
Controller > Keyboard wat mij betreft.

Doet me erg denken aan dat soort oude shows als Takeshi's Castle (die deuren die je kapot moet rammen komt echt letterlijk daar uit :D)

Erg gelachen in ieder geval, zeker de moeite waard. Geloof dat de Devs hebben gezegd dat ze nieuwe levels zouden gaan toevoegen in ieder geval.
Ik kan me niet voorstellen dat het níet op die japanse shows gebaseerd is :+

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
beschuitfluiter schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:31:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat het níet op die japanse shows gebaseerd is :+
Het zit zelfs in de naam van de game, het is gebaseerd op It's a Knockout, de Britse versie van soortgelijke shows zoals Takeshi's Castle, Spel Zonder Grenzen, Wipeout etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Super tof spel, erg gaaf dat het bij PS+ zit deze maand, had het anders waarschijnlijk nooit gekocht.
Wel nog niet heel veel levels, maar begreep dus dat ze de game nog zullen uitbreiden.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:34
Van wat ik nu gezien heb een erg leuk spel. Heb alleen m'n pc niet tot mijn beschikking en heb nu een xbox haha.

Wat hierboven al genoemd wordt heb ik volgens mij toen ook gezien bij Rocket League. Op of net na launch in het PS Plus pakket gestopt, sindsdien gaat het als een malle.

Slimme lui bij Fall Guys Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

Laatste beta 16 uur gespeeld en direct aangeschaft, samen met groep spelen en je blijft lachen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05 15:23

Scorpio616

BOOM headshot!

Erg leuke game! Al ben in inderdaad wel benieuwd hoe dit leuk gehouden wordt aangezien ik kan begrijpen dat mensen erop uitgekeken raken. Ondanks dat ik zelf vind dat er meer maps/gamemodes e.d. toegevoegd mogen worden blijf ik het toch spelen.. het heeft iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Hopelijk komen ze met een update dat je kunt kiezen voor solo en team matches. Toch jammer als je wordt uitgeschakeld omdat de rest van je team aan het prutsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:32

Agent47

I always close my contracts.

Wat een heerlijk spel. Soms wel irritant als je als team dingen moet doen en andere lopen te k*tten :P

Ik speel hem op de ps4. Het valt me op dat games ook snel geladen worden met andere spelers! Je moet er met 60 man in , dus veel mensen spelen het lijkt het.

1 ding is jammer: Jammer dat ik bijvoorbeeld niet samen met een vriend die fysiek naast je zit het spel kan spelen. Tegen elkaar of met elkaar online :*)

[ Voor 61% gewijzigd door Agent47 op 07-08-2020 15:19 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:36

s0kkie

Cowabunga

De hele dag nog niet kunnen spelen op PS4, eerst maintenance en daarna constant server timed out, anderen ook toevallig last van? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb m als impuls aankoop gehaald. Voor die 20 euro kun je je niet echt een buil vallen.

Het is echt een enorm oppervlakkig spel, ook erg weinig variatie, hoop dat dat nog verbetert

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

DutchManticore schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 19:56:
Ik heb m als impuls aankoop gehaald. Voor die 20 euro kun je je niet echt een buil vallen.

Het is echt een enorm oppervlakkig spel, ook erg weinig variatie, hoop dat dat nog verbetert
Same, ik ben even op de hype train gesprongen maar ondertussen al refunded op steam (1.9 uur :p ). Echt geen 20 euro waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Speel Fall Guys nu een paar dagen en ben echt helemaal verslaafd. Het is wel echt een game waar je van moet houden denk ik. En de hype is op het moment ook wel echt groot, ik hoop dat ze regelmatig met nieuwe content komen om het een beetje fris ye houden. Ik speel op de PS4 en heb de game via PS plus gratis kunnen krijgen, anders was het voor mij ook wel 20 euro waard geweest overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik speel Fall Guys al sinds midden juli en ik ben ook echt verkocht! Het speelt heerlijk weg en regelmatig is het meer geluk dan skill, wat het ook weer leuk maakt. Ik houd zelf echt van Slime Climb, Fall Ball en Fall Mountain.

Inmiddels ruim 60 uur erop zitten met de beta play tests erbij geteld 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik kom al regelmatig cheaters tegen. Welke trieste clown cheat er nu in een spel als dit...

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
DutchManticore schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 09:00:
Ik kom al regelmatig cheaters tegen. Welke trieste clown cheat er nu in een spel als dit...
Wat voor cheaters? Valt toch weinig te cheaten in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Raem schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:16:
[...]

Wat voor cheaters? Valt toch weinig te cheaten in deze game?
Speedhacks, no clip, no Gravity.
Letterlijk een gast die in 10 seconden al bij de finish stond .

Er valt behoorlijk te cheaten in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
DutchManticore schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Ah oke, zal wel de PC versie zijn dan. Op de PS4 nog geen enkele keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
DutchManticore schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:02:
[...]

Ze zijn er ook volop mee bezig nu. Spelers waarvan bewijs is dat ze hacken, krijgen direct een perma ban. Toevallig ben ik met mijn 60 uur op PC nog geen hacker tegen gekomen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
https://twitter.com/Light...tatus/1292380998991257602

Ik kan er om lachen als het bij iemand anders gebeurt. Maar eigenlijk is dit super irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 11-08-2020 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Haha heerlijk droog spel.
Je moet het vooral niet te serieus nemen wat dan heb je de meeste lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11

Oxigeon

En zo is dat!

SemperFidelis schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:23:
Haha heerlijk droog spel.
Je moet het vooral niet te serieus nemen wat dan heb je de meeste lol.
Ja dat klopt. En als je hem wel serieus speelt hebben je vrienden veel lol haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Doet mij juist denken aan dit:
YouTube: Spel Zonder Grenzen 1999

Geweldig was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:57
Meer mensen laatst van dat spel in game ineens vastloop ? Draait voor de rest prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-05 18:55
Hier ook via de ps+ gehaald. Wel leuk maar heb vooral 5 dezelfde levels steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:26
Ik zat te wachten om mijn jaar abbo van PSPlus te activeren en toen zag ik deze game voorbij komen. Zag er leuk uit en het is ook echt leuk om even dagelijks een half uurtje te spelen. Mijn kids zijn er ook weg van! Vooral niet te serieus nemen en gewoon lekker lol hebben er mee.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Geweldig spel. Maar die team maps zijn echt een draak! De map met de eitjes verzamelen echt nog nooit gewonnen en die kwam elke ronde langs de laatste keer dat we speelde.

Default blanke hetero

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-06 16:38
Raem schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:29:
[...]

Ah oke, zal wel de PC versie zijn dan. Op de PS4 nog geen enkele keer meegemaakt.
Ik heb wel meegemaakt en dat hebben de ontwikkelaars en reviewers ook aangegeven dat er meerdere wegen naar de finish zijn om een bepaald obstakel te passeren. Zijn dan ook niet echt cheats maar gewoon de game physics.

Op die map met al die "windmolens" heb je een stukje dan moet je klimmen en door een poort heen, als je een paar keer goed geraakt wordt door de bladen van die windmolen kun je zomaar over het hek gegooid worden en verderop met die wipeout sweepers kun je ook ineens een stuk naar voren gegooid worden en net op plateau verderop landen.

Dat gezegd hebbende gaat zoiets natuurlijk veel vaker fout dan dat het een keer jou kant op valt. Ik moet wel zeggen geweldige game! Soms is het inderdaad less is more (5 knoppen) ik zou alleen nog naast het grabben willen kunnen duwen. >:)

Edit hier dus:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/thirdcoastreview.com/wp-content/uploads/2020/07/20200725202254_1.jpg?resize=540%2C359&ssl=1

[ Voor 21% gewijzigd door TIGER1125 op 13-08-2020 07:20 ]

• Raem
@TIGER1125 In dat level laat ik me in het begin inderdaad ook zover mogelijk naar voren schieten. Andere shortcut methodes heb ik ook wel gezien, maar kost soms uiteindelijk toch meer tijd, omdat het vaak niet in 1x lukt.

Net als dat je bij Slime Climb in het begin via dat eerste gele kussentje omhoog kan springen. Dat is nu al bij zoveel spelers bekend dat je maar beter eromheen kan lopen, vooral als je in de middelste/achterste rij start.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 13-08-2020 09:22 ]

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

• SemperFidelis
Jammer, had altijd wel leuke tactiek voor Royal Fumble :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
Gratis outfit voor iedereen die voor middernacht inlogd: https://twitter.com/FallGuysGame/status/1293874753355358210

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
En 5.000 kudos :D
Het is trouwens voor iedereen die de game dus ooit al gespeeld heeft. Hoef niet opeens nu in te loggen.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Nice, een legendary cosmetic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05
SemperFidelis schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 15:37:
[...]

En 5.000 kudos :D
Het is trouwens voor iedereen die de game dus ooit al gespeeld heeft. Hoef niet opeens nu in te loggen.
Helaas kon ik pas vrijdag inloggen wegens vakantie. Dus in heb de cosmetic gemist. Hoop dat hij nog wel eens een keer via de shop komt.

Mijn oudste zoon van 6 vind het spel ook helemaal geweldig. Nu mijn vrouw nog overhalen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blihi
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-05 14:09
Zoonlief had het spel net gekocht op de playstation (onder mijn account). Daar stond dat je het gratis kon spelen met een PlaystationPlus abonnement en dat het spel anders 20 euro kost. Na downloaden bleek dat het spel helemaal niet te spelen is zonder PlaystationPlus abonnement.

Tot nu toe speelde hij alleen Fortnite en daar heeft hij nog nooit voor betaald.

Ik heb nu maar een refund aangevraagd via support. Dit is wel een heel vreemd businessmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Zal wel zijn omdat iedereen nu wat meer geoefend heeft maar ik heb al tijden niet meer gewonnen. De finale haal ik meestal nog wel (zolang eikels mij niet vastpakken bij Roll Out of zo) maar vooral Hex a Gone is onbegonnen werk. Vooral spijtig omdat ik 4 kroontjes heb en dus nog steeds geen legendary kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Blihi schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:29:
Zoonlief had het spel net gekocht op de playstation (onder mijn account). Daar stond dat je het gratis kon spelen met een PlaystationPlus abonnement en dat het spel anders 20 euro kost. Na downloaden bleek dat het spel helemaal niet te spelen is zonder PlaystationPlus abonnement.

Tot nu toe speelde hij alleen Fortnite en daar heeft hij nog nooit voor betaald.

Ik heb nu maar een refund aangevraagd via support. Dit is wel een heel vreemd businessmodel.
Fortnite is altijd gratis, FG is alleen deze maand een tijdelijke gratis game. Gratis games mogen zonder PS+, daar valt FG dan helaas niet onder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 23:15
Net weer even PS+ afgesloten zodat ik de game kon spelen maar nu al voor de 3e keer in een uur loopt het spel vast. Erg vervelend...

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik verlies zooooo vaak de team games. zullen ook genoeg kinderen spelen die niet altijd taktisch kunnen nadenken maar vind het soms zoo raar dat bijv met die eieren game niemand de eieren pakt van het team wat bijna onderaan staat met je.. maar bijv uit het hoogste bakje halen..

vind die team games het stomst.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Anoniem: 562971

Team onderdelen skippen zou een mooie toevoeging zijn, want sommigen 'klooien' maar wat aan en voegen behalve spelbederf verder niets toe }:|

• Joosie200
  • Niet online
Ik vind juist slime climb en tiptoe het vervelendste. Bij de een na laatste helling met de roze/blauwe blokken is het dringen en je flikkert er zo af in het slijm. Bij tiptoe is het dringen op de eennalaatste tegel die je nodig hebt voor een dive/jump naar de finish. Twintig jelly beans op een tegeltje is duwen en trekken en poof je mag opnieuw beginnen = geëlimineerd.

Dus ik vind het goed als ze komen met: selecteer de map die je wilt uitsluiten. Dan sluit ik juist die mappen uit. Team games kunnen (vind ik vooral bij egg scramble of team tailtag) op zijn tijd frustrerend zijn omdat het team zonder strategie maar wat doet. En je krijgt bij tailtag/eggscramble/rock en roll vanzelf dat de nr 1 en nr2 team het nummer laatste gaat blokkeren of leegroven qua eieren.

Maar ik vind die games juist leuker. Vooral fallball, rock & roll en die game waarbij ballen van kleur verschieten. Die doe ik liever dan slime climb, tiptoe of memory.

• SemperFidelis
Het zou echt dom zijn als ze team modes uit de roulatie halen. Dit is juist de fun, de mindere goden hebben kans dat er dan betere spelers in een kutteam zitten waardoor ze meer kans in de finale hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Dit is wel een goede video met trucjes en tips om beter te worden:

Is wel van PlayStation, maar werkt natuurlijk ook op de PC versie.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Raem
Joosie200 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:54:
Ik vind juist slime climb en tiptoe het vervelendste. Bij de een na laatste helling met de roze/blauwe blokken is het dringen en je flikkert er zo af in het slijm. Bij tiptoe is het dringen op de eennalaatste tegel die je nodig hebt voor een dive/jump naar de finish. Twintig jelly beans op een tegeltje is duwen en trekken en poof je mag opnieuw beginnen = geëlimineerd.

Dus ik vind het goed als ze komen met: selecteer de map die je wilt uitsluiten. Dan sluit ik juist die mappen uit. Team games kunnen (vind ik vooral bij egg scramble of team tailtag) op zijn tijd frustrerend zijn omdat het team zonder strategie maar wat doet. En je krijgt bij tailtag/eggscramble/rock en roll vanzelf dat de nr 1 en nr2 team het nummer laatste gaat blokkeren of leegroven qua eieren.

Maar ik vind die games juist leuker. Vooral fallball, rock & roll en die game waarbij ballen van kleur verschieten. Die doe ik liever dan slime climb, tiptoe of memory.
Slime Climb en Tiptoe vind ik dan weer het leukst! Bij Slime Climb is het belangrijk meteen vanaf het begin een voorsprong op te bouwen zodat je geen last hebt van de rest. Meestal lukt dat wel door af te snijden via het eerste gele kussen. Als meerdere dat proberen, dan meteen omlopen en zorgen voor afstand tussen de rest.

Tiptoe is op richting het einde geduw en getrek. Vind ik juist wel leuk. Beetje pielen met wie de volgende stap neemt. Goed kijken naar tegels die bewegen, dat zijn valse tegels. Op die manier kun je op het einde soms het pad al uitstippelen. De laatste twee tegels zitten altijd achter elkaar. Dus als je de een-na-laatste eenmaal weet, meteen doorrennen en een sprong maken.

@Unquote Bij hex-a-gone moet je proberen van tegel naar tegel te springen, in plaats van er over heen te rennen. Op die manier kun je langer op het platform blijven. Uiteraard is dit wel afhankelijk met hoeveel spelers je speelt. Ik heb die wel eens met 16 personen gedaan en dan is het lastig.

• Unquote
SemperFidelis schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:44:
Het zou echt dom zijn als ze team modes uit de roulatie halen. Dit is juist de fun, de mindere goden hebben kans dat er dan betere spelers in een kutteam zitten waardoor ze meer kans in de finale hebben.
De hele grap van Fall Guys is inderdaad dat iedereen een redelijke kans heeft om te winnen. In standaard BR shooters is het te trainen en zal een nieuwe speler nooit bij de laatsten overblijven. Dit is ook de eerste BR die ik leuk vind.
Raem schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:40:
[...]

@Unquote Bij hex-a-gone moet je proberen van tegel naar tegel te springen, in plaats van er over heen te rennen. Op die manier kun je langer op het platform blijven. Uiteraard is dit wel afhankelijk met hoeveel spelers je speelt. Ik heb die wel eens met 16 personen gedaan en dan is het lastig.
Ik weet hoe het werkt maar de controls zijn niet strak genoeg daarvoor. En dat springen werkt alleen als je al voor loopt en er niet iemand Usain Bolt stijl voorbij komt sprinten en je pad afsnijdt.

• Joosie200
  • Niet online
Unquote schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:47:
[...]

Ik weet hoe het werkt maar de controls zijn niet strak genoeg daarvoor. En dat springen werkt alleen als je al voor loopt en er niet iemand Usain Bolt stijl voorbij komt sprinten en je pad afsnijdt.
Dat overkomt me geregeld in Hexagone. Ben ik lekker bezig op mijn eigen platform heen en weer te jumpen. Geen tegel over dus ik moet een platform lager. Wil ik het geintje herhalen: duikt er een Usain Bolt fallguy op die me de pas afsnijdt > x2 = zo in het slijm eliminated.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 562971 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:27:
Team onderdelen skippen zou een mooie toevoeging zijn, want sommigen 'klooien' maar wat aan en voegen behalve spelbederf verder niets toe }:|
Ik ben het helemaal met je eens. De reden voor mij dat ik het spel inmiddels links laat liggen. Ik zie zelfs spelers waarvan ik sterk vermoed dat ze de boel opzettelijk frustreren. Daarbij is van teamplay vaak maar weinig te zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Unquote
Bor schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:37:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. De reden voor mij dat ik het spel inmiddels links laat liggen. Ik zie zelfs spelers waarvan ik sterk vermoed dat ze de boel opzettelijk frustreren. Daarbij is van teamplay vaak maar weinig te zien.
Heeft volgens mij iets te maken met de samenzweringstheorie dat het gele team "cursed" is en om die meme in stand te houden gaan mensen in team geel expres afk of hun eigen team klooien.

• Joosie200
  • Niet online
Net een potje gedaan tijdens lunchpauze. Kreeg egg scramble en daarna fallball. Beide keren direct op defence gegaan en we wonnen met gemak. Wel de eerste twee eieren zelf opgeraapt maar dat doet iedereen in het begin. Je verdedigt gemakkelijk vanaf het tussenplatform tussen waar alle eieren liggen en het niveau waarmee je via het veld weg komt.

En bij Fall Ball is het makkelijk om ballen weg te bouncen bij je eigen doel naar teamgenoten die wel halverwege staan. Zij pikken de bal op en doelpunt. Of snel richting middenstip: kick off goal in fifa is een cheat maar hier al helemaal. Een keer goed jumpen onder de ball en het is gegarandeerd een doelpunt.

Als finale weer hexagone. Maar de jump animatie reageert zo traag op input dat ik als nog vrij snel op het laagste platform zat. Daar maar als een bezeten Usain Bolt alle tegens weghalen voor anderen maar ik hield geen tegel meer over. Er waren nog een paar slimmerikken in alle rust boven bezig -O-

• Unquote
Ja Hex a Gone ligt mij ook echt niet. Ik speel ook met muis+toetsenbord dat zal het niet makkelijker maken. Ik ben echter zo die hard PC gamer dat ik nooit snel heb leren spelen met analoge sticks. Ik gebruik mijn controller alleen voor casual games. Fall Ball is behoorlijk gehaat zie ik zo online maar inderdaad, gewoon verdedigen en hopen dat teamgenoten je clears niet blokkeren en normaal gesproken valt er altijd wel 1 aan de andere kant binnen.

Egg Scramble zou al stukken beter zijn als het 2 teams ipv 3 zou zijn. Nu krijg je gewoon dat gang uppen op het team dat achter staat en 3 kwart van je team ziet dat ook als uitnodiging om te stoppen met verdedigen zodat je met 3 eieren eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Bor schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:37:
[...]

Ik ben er dan weer niet mee eens. Met mijn ervaring heb ik eigenlijk nog nooit echt gezien dat er geen teamplay is. Ja, als de kans <5% is dat een team gaat winnen dan zie ik dat soms wel. Bijv als een team 12-0 achter staat met Fall Ball. Maar normaal kom ik zoiets eigenlijk niet echt tegen. Ik zit zelf dan weer in teams die in 90% van de gevallen doorgaat.

@Unquote Ik ben heel vaak een gele speler, maar dat we altijd verliezen... Niks van waar! >:)

Deze is ook mooi om te zien! Dit is pas teamwork!
[Twitter: https://twitter.com/TeosGame/status/1296979503953182720?s=19]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet zo de naam niet van dit onderdeel, maar gisteren waren 20 seconden voor het eind ineens alle GELE ballen verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RobinNL schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:37:
[...]

Ik ben er dan weer niet mee eens. Met mijn ervaring heb ik eigenlijk nog nooit echt gezien dat er geen teamplay is.
Dan zal ik wel pech hebben. Ik moet het eerste potje met echt gecoördineerde teamplay op de PS4 echt nog tegen komen. Meestal rennen de meeste spelers als een kip zonder kop rond. Ik ben mede om deze reden al bijna afgehaakt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:38:
[...]

Dan zal ik wel pech hebben. Ik moet het eerste potje met echt gecoördineerde teamplay op de PS4 echt nog tegen komen. Meestal rennen de meeste spelers als een kip zonder kop rond. Ik ben mede om deze reden al bijna afgehaakt.
Met jou ben ik het eens, en nogmaals... Team onderdelen skippen, dat zou mooi zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
RobinNL schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:37:

Deze is ook mooi om te zien! Dit is pas teamwork!
[Twitter]
Slaat natuurlijk nergens op dat het zo moet. Waarom geen report functie. Waarom geen anti-cheat die deze mensen meteen uit de server knikkert.

Toch raar dat voor een spel dat zoveel hype vooraf had, ze een aantal basale dingen over het hoofd hebben gezien. Met 9 man Fall Ball krijgen, is geen genie voor nodig om te bedenken dat dat niet eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
@Unquote Dat betekent niet direct dat je met 4 vs 5 direct in het nadeel bent. Ja, het is niet echt eerlijk, maar het is niet zo dat je met zekerheid verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Vandaar ook de update van gisteren dat oneven teams niet meer voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RubenSaurus schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:32:
Vandaar ook de update van gisteren dat oneven teams niet meer voorkomen ;)
Wat ik wel jammer vind is dat FallBall dus pas erin komt met even getallen voor twee groepen. Heel vaak is dat niet het geval of dan krijg je egg scramble of hoarders met drie teams.

Ik zou juist een team only mode willen hebben. Kan ik slime climb, tiptoe skippen. Het geduw en getrek in het peleton is gewoon irritant. Ik zit nooit in de voorhoede of ergens achterin. Achterin is sowieso tricky door de slijm die je inhaalt en zodra bij tiptoe een doorbraak is ben je nooit op tijd bij de finish.

Voorin word je vaak weggebeukt en dan eindig je weer achterop. Zou al schelen als ze de grab knop voor die potten disablen, het is niet zoals met infected of egg scramble dat je hem functioneel echt nodig hebt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Laatst online: 20:32

Agent47

I always close my contracts.

Laatste 15 sec, ruimt wel lekker op haha.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Leuk spelletje, maar het voelt wel als veel willekeur. Bijvoorbeeld het moment wanneer je omvalt of juist nog te been blijft tijdens een sprongetje, wanneer je een beuk krijgt, enz. Ben in een avondje spelen wel redelijk ver gekomen (een paar keer finale) maar ook heel veel random pech/ongeluk wat de pret wel een beetje drukt. Leuk voor de PS+ om gratis te spelen, maar €20 is dit zeker niet waard als je eenmaal alle maps een keertje hebt gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 25-08-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:04
Leuk spel alleen zwaar irritant als ik naar het menu wil dat hij helemaal vast slaat. Kan ik heel het spel weer opnieuw opstarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:41
Komaan dit is GOTY, sowieso :P

Waarom is een online wipe out niet eerder bedacht want dit is superleuk. Toegegeven, soms kan ik de controller wel door het raam gooien maar het element van geluk houd het voor iedereen wel kansrijk om verder te komen. Tot nu toe 1x de finale gewonnen en kan het meest lachen om het level tiptoe. Iedereen is zo angstig, beetje duwen en dan een eindsprint. Kan niet wachten op meer levels!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unquote
Ik hoop er nog steeds op dat de makers niet alleen bekend zijn met It's a Wipeout! en Takeshi's Castle maar ook met Spel Zonder Grenzen waar daar zaten toch ook een paar geweldige spelletjes tussen. Ik zie ook potentie voor een team game met 2x dezelfde ronde waarbij je eerst aanvalt en daarna verdedigd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octavius96
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-09-2020
Hey, ik heb een Fall Guys liedje gemaakt: YouTube: Fall Guys SONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:44
Hebben andere mensen hier last van connectie errors (ps4)? Heel typisch maar ik krijg alleen connectie errors na minimaal 3 rondes overleefd te hebben. Dit lukt me niet zo vaak dus dat maakt het nog frustrerender :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
@Pred87 Ik had er vandaag ook echt enorm last van, op de PC.

Daarnaast vandaag ook echt 10-15 hackers gezien in m'n potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Het aantal hackers begint behoorlijk de pan uit te rijzen inderdaad. Ze worden nu ook extra geniepig omdat ze door krijgen dat mensen expres verliezen als de hacker in hun team zit dus zetten ze het pas aan in de finale. Gelukkig hebben de devs gezegd dat anti-cheat een top prioriteit is voor seizoen 2.

Iemand heeft een stat tooltje gemaakt trouwens, weet niet meer waar ik het voorbij zag komen: https://github.com/ShootMe/FallGuysStats

Op zich wel leuk als je tegen vrienden zegt: ik krijgt alleen maar Hex a Gone in de finale, dat je het met rauwe data kan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:15
Wordt er ook op de PS4 gecheat? Op PC is het inderdaad verschrikkelijk en niet meer leuk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unquote
baba420 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:03:
Wordt er ook op de PS4 gecheat? Op PC is het inderdaad verschrikkelijk en niet meer leuk zo.
Ik heb daar nog geen signalen van opgevangen. Winnen op de PS schijnt ook veel makkelijker te zijn omdat de gemiddelde speler daar veel jonger is en al moeite heeft met Dizzy Heights. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 23:38
Nou, ik speel op PlayStation en makkelijk vind ik het niet, haha. :P

Al een paar keer een race gewonnen, maar nog nooit een episode. Best pittig!

• Unquote
Tweakmans schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:00:
Nou, ik speel op PlayStation en makkelijk vind ik het niet, haha. :P

Al een paar keer een race gewonnen, maar nog nooit een episode. Best pittig!
Ik begin het zo zat te worden dat ik de finale wel vaak haal (50% van de potjes volgens FallStats) maar deze nooit meer weet te winnen. In de eerste dagen 2 keer gewonnen en sindsdien helemaal niks meer en ik heb misschien wel 80 finales gespeeld. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blihi
Blihi schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:29:

Na wat op en neer mailen heeft Sony de 19,99 euro terugbetaald. Ze waren het er toch wel mee eens dat het vreemd is dat ze je laten betalen als je geen abonnement hebt voor iets dat gratis is als je wel een abonnement hebt terwijl dat abonnement verplicht is.

Zoonlief is in ieder geval helemaal blij dat hij zijn geld weer terug heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:07
Ik heb me afgelopen weekend best vermaakt met dit spel! Ik speel op de PC, mij zijn de cheaters nog niet echt opgevallen. Betekend dit dat ik zelf nog niet ver genoeg kom, of zijn er al betere maatregelen aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06-05 10:28
Blihi schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:17:
[...]

Na wat op en neer mailen heeft Sony de 19,99 euro terugbetaald. Ze waren het er toch wel mee eens dat het vreemd is dat ze je laten betalen als je geen abonnement hebt voor iets dat gratis is als je wel een abonnement hebt terwijl dat abonnement verplicht is.

Zoonlief is in ieder geval helemaal blij dat hij zijn geld weer terug heeft...
Dat het spel gratis was als je een abonnement hebt, was alleen maar afgelopen maand, Fall Guys was on release gewoon onderdeel van de 'gratis Playstation Plus' games van die maand. Verder staat er op de store page ook gewoon dat je een abonnement nodig hebt om het te kunnen online te kunnen spelen. Al moet ik hierbij wel toegeven dat het alleen maar ergens klein benoemd staat dat je het alleen online kunt spelen (en dus geen single player). Maar alsnog mooi dat hij zijn geld terug heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-05 07:32
rnark schreef op maandag 7 september 2020 @ 09:23:
Ik heb me afgelopen weekend best vermaakt met dit spel! Ik speel op de PC, mij zijn de cheaters nog niet echt opgevallen. Betekend dit dat ik zelf nog niet ver genoeg kom, of zijn er al betere maatregelen aanwezig?
Er zijn maatregelen aanwezig, maar voor zover ik weet kan die niet tijdens een potje bannen, alleen achteraf. Kom er zelf eentje per 5 games tegen ongeveer. Ene keer zijn het er veel meer, maar soms gelukkig ook even geen hacker. Soms met een team game valt diegene eruit te werken, dus dat kan helpen (geeft wel een fijn gevoel :-P)

Vaak als ik in het begin er gelijk een zie ben ik weg en start een nieuwe. Ben ik verder, gok ik er soms op dat hij eruit vliegt.

[ Voor 7% gewijzigd door PRoCx op 07-09-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blihi
MelleJ schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:16:
[...]

Dat het spel gratis was als je een abonnement hebt, was alleen maar afgelopen maand, Fall Guys was on release gewoon onderdeel van de 'gratis Playstation Plus' games van die maand. Verder staat er op de store page ook gewoon dat je een abonnement nodig hebt om het te kunnen online te kunnen spelen. Al moet ik hierbij wel toegeven dat het alleen maar ergens klein benoemd staat dat je het alleen online kunt spelen (en dus geen single player). Maar alsnog mooi dat hij zijn geld terug heeft gekregen.
Ja, dat was een goede les: Goed de kleine lettertjes lezen voordat je iets koopt.

Inderdaad fijn dat Sony wel mee wilde werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
In ieder geval een update gezien m.b.t. anti-cheat (source)
We're really sorry about the cheating problem!

We're expanding the current detection system this week to improve things

We also have a BIG update in the next couple of weeks that adds the same anti-cheat used by games such as Fortnite

Thanks for bearing with us!

[Not BeanBot]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Dat is dus Easy Anticheat. Nou heb ik zelf ruim 2000 uur in Paladins zitten wat ook EAC gebruikt en kwam daar zelden cheaters tegen. Moet wel bij gezegd worden dat ik bijna nooit ranked speelde waar waarschijnlijk de meeste cheaters zaten maar op zich klinkt het hoopvol. Is ook geen anticheat die je hele PC infiltreert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Laatst online: 14:46
Nieuwe update 1.07

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Door die zwiepende hamers heb ik mijn eerste fall mountain finale gewonnen. Maar ze zijn irritant in slime climb. Ipv die zwiepende kogels bleven er nog 5 man over van de 30 in een rondje. Meteen fall mountain finale in ronde 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48
Fraaie game, alleen die muziek...

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
Jumpman schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:01:
Fraaie game, alleen die muziek...
Het heeft wel wat vind ik, maar dat is ieders smaak. Je kan de muziek individueel uitzetten en dan gewoon genieten van de game ;)

• Unquote
Sinds de update nog geen cheater gezien. Ook nog altijd geen kroon gewonnen en ben bijna klaar met de season pass (level 39). ;(

• Tweakmans
Ik zit ook op level 39, en hoewel de finale halen steeds beter lukt, blijft kroontjes winnen een zeldzaamheid. Heb er nog maar vijf gepakt (3x Fall mountain, 1x Jump showdown, 1x Hex-a-gone). Gaat lastig worden als ik die 20 kroontjes wil voor de trophy, haha. Die trophy om 5 episodes achter elkaar te winnen lijkt me al helemaal onmogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gisteren eindelijk lvl 40 bereikt, gelukkig sinds maandag dubbel Fame om de laatste paar levels te halen.
Wel de mooiste manier om uiteindelijk lvl 40 te worden, winst op Jump Showdown na een op het randje momentje en natuurlijk iemand lekker zenuwachtig maken :+

[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 07-10-2020 09:01 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Het tweede seizoen dat deze week begonnen is, heeft wel enkele leuke nieuwe levels.

Knight Fever is toffe obstakelrace, maar Wall Guys is echt een lekker smerige combinatie van elkaar moeten helpen/tegenwerken om verder te geraken en over de muren te klauteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
Tweakmans schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:07:
Het tweede seizoen dat deze week begonnen is, heeft wel enkele leuke nieuwe levels.

Knight Fever is toffe obstakelrace, maar Wall Guys is echt een lekker smerige combinatie van elkaar moeten helpen/tegenwerken om verder te geraken en over de muren te klauteren. :)
Vond de levels totnutoe wat tegenvallen, maar moet er denk ik wat meer inkomen. Ben zeker benieuwd hoe ze spelen na wat vaker een poging gedaan te hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimkruijk
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-03-2021
Wij hebben hetzelfde probleem gehad.

Fall guys gekocht, terwijl je verplicht plus moet hebben.
Waarom dan de optie om te betalen als je hem niet kan spelen? (Idd de hele kleine lettertjes niet gelezen)

Gelukkig ook ons geld teruggehad, was een bekend probleem en ze kregen er veel klachten over.

Nu is de actiemaand allang voorbij en kunnen we fall guys niet meer openen! Er staat opeens een slotje bij en of we eerst willen betalen.

Playstation plus is nog geldig tot November. Overal staat dat de spellen beschikbaar blijven tot je ps-plus abonnement afloopt.

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRoCx
Wimkruijk schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:01:
Wij hebben hetzelfde probleem gehad.

Fall guys gekocht, terwijl je verplicht plus moet hebben.
Waarom dan de optie om te betalen als je hem niet kan spelen? (Idd de hele kleine lettertjes niet gelezen)

Gelukkig ook ons geld teruggehad, was een bekend probleem en ze kregen er veel klachten over.

Nu is de actiemaand allang voorbij en kunnen we fall guys niet meer openen! Er staat opeens een slotje bij en of we eerst willen betalen.

Playstation plus is nog geldig tot November. Overal staat dat de spellen beschikbaar blijven tot je ps-plus abonnement afloopt.

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Je hebt je geld terug gehad, dus het spel is van je account verwijderd nietwaar? Je hebt hem zelf betaald, dus ik neem aan dat je hem niet als plus-game in die maand hebt verkregen. Door je geld terug te vragen, halen ze het spel natuurlijk van je account af.

Waar het op lijkt is dat hij nog geïnstalleerd is, maar je hem niet meer "gekocht" hebt op je account dus. Dit simpelweg omdat je het geld hebt teruggevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimkruijk
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-03-2021
Hoi PRoCx,

Bedankt voor je reactie
Ik zou het niet meer weten eigenlijk. Mijn zoon heeft de hele maand Augustus kunnen spelen via PS plus en nu staat er een slotje bij.

Volgens mij hebben ze het spel laten staan en omdat wij daarna PS plus aanschaften, konden wij hem gratis spelen. Echt duidelijk is het allemaal niet.

Als hij hem weer wil spelen, zullen we dus alsnog €20 moeten betalen. Ik zag wel zoiets als dat je hem in de bibliotheek moet zetten ipv aankopen. Daar zal het wel fout gegaan zijn.
Pagina: 1 2 Laatste