Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowXiX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Hallo allemaal,

Sinds kort geleden maak ik gebruik van Logitech QuickCam Pro 5000.

Werkt goed alleen 1 ding waar ik me heel erg aan irriteer is dat die de helderheid automatisch aanpast. Dat doet die zodra ik een ander beweging maak of de licht op achtergrond die veranderd. Ik wil dat voorkomen. Nauw heb ik gezocht op de website van Logitech zelf maar ze hebben geen software specifiek voor deze camera. Ook zocht ik verder op Google maar kwam niet echt wat nuttig tegen.

Is er iemand die enig ervaring hier mee heeft en zo ja hoe kan ik die helderheid automatisch uitschakelen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En sluit je hem aan op je telefoon, koelkast, buitendeur of moeten we hier aannames gaan doen? ;)

Heb je het, als je aangeeft dat er geen specifieke software is, al eens generiek gezocht? Check deze: https://duckduckgo.com/?q...htness&t=canonical&ia=web

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 05-08-2020 16:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowXiX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2024
Room42 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:18:
En sluit je hem aan op je telefoon, koelkast, buitendeur of moeten we hier aannames gaan doen? ;)

Heb je het, als je aangeeft dat er geen specifieke software is, al eens generiek gezocht? Check deze: https://duckduckgo.com/?q...htness&t=canonical&ia=web
Ik sluit hem aan op me laptop Fujitsu. Ik heb al generiek gezocht en vond niets of sommige dingen werken niet.
Vandaar dat ik een forum heb gestart en was benieuwd of misschien jullie me konden helpen. Wat heb ik geprobeerd:

1. Ik heb Logitech Capture software geprobeerd alleen die ondersteund voor sommige webcams(Logitech C920, C922 and BRIO 4K Pro Webcam)

2.Ik ben gaan kijken bij Windows 10 camera settings en daar zag ik geen instellingen die ik kan bewerken. Ook heb ik rond gekeken bij Control Panel -> Devices and Printers. Daar zag ik mijn webcam tussen alleen er zit geen optie tussen om de helderheid automatisch uit te schakelen.

Voor de rest kwam niet echt wat nuttigs tegen