Gaat je PC kapot aan spellen? Ligt het dan aan illegale spellen of gebeurt dat ook bij legale spellen???
Je pc gaat niet kapot aan spellen hoor. Je kan hoogstens een virus binnen halen als je zo'n spel download. Maar als je antivirus meuk up-to-date is, is er geen probleem.
mijn windows gaat alleen kapot door nero 
ntoskernel's die kapot gaan ensow
ntoskernel's die kapot gaan ensow
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
antwoord vraag 1--> nee
ennuh yak, dat is windows zelf, dat is niet nero die dat doet
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[BSA modus]
ja, je PC gaat kapot aan illegale spellen, dus ren maar gauw naar de winkel om de originelen te kopen
[/BSA modus]
ja, je PC gaat kapot aan illegale spellen, dus ren maar gauw naar de winkel om de originelen te kopen
[/BSA modus]
ehm d8 het niet, elke keer dat ik in 98SE ermee brand gaat ie halverwege rebooten en in mijn win2k heeft ie mijn NTOSKERNEL.exe corrupt gemaakt en die boot dus niet meer.Op woensdag 08 augustus 2001 23:20 schreef Flapmo het volgende:
antwoord vraag 1--> nee
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Face it: je pc gaat alleen kapot door jezelf!
never nooit niet door spellen
never nooit niet door spellen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
god man, ik hoef alleen maar te blazen en die casefans gaan al te snel en voor je het weet staat de zooi in de hens
moet je eens nagaan wat de effecten zijn als ik met mn toetsenbord wilt tegen mn monitor begin te rammen
moet je eens nagaan wat de effecten zijn als ik met mn toetsenbord wilt tegen mn monitor begin te rammen
Tuurlijk niet, als je niet te gefrustreerd raakt, dan overleeft alles zelfs je gamepad(s). Het enige wat bij mij te merken is dat bepaalde letters op mijn k-board bijna verdwenen zijn (vooral de w,x,c) van teveel te NHL-en
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja, mijn pa zei dat vroeger ook altijd, en ik geloofde hem nog ook
.
Want op de 1 of andere manier ging de pc altijd verrot als ik erachter sprong
.
Nu ik er zelf 1 heb is hij wel een stuk stabieler als van mijn pa, maar dat ging ook niet zonder problemen
.
Want op de 1 of andere manier ging de pc altijd verrot als ik erachter sprong
Nu ik er zelf 1 heb is hij wel een stuk stabieler als van mijn pa, maar dat ging ook niet zonder problemen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()