Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Beste MedeTweakers, eind dit jaar, als de nieuwe 30 series kaarten uitkomen, ben ik van plan van mijn 1060 6GB te upgraden naar een 2070 of 2080. Nu heb ik niet heel veel verstand van complete setups en daarom is mijn vraag dan ook of de rest van mijn systeem goed genoeg is om zo'n nieuwe kaart er in te stoppen of dat ik daar ook nog iets in moet wijzigen?
Wat is je budget?
Wat het mag kosten wil ik tzt bekijken wat de prijzen doen na de introductie van de nieuwe 30 series
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, als het maar een kwalitatief goede kaart is die me niet in de steek gaat laten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Puur gamen, COD - Battlefield e.d.
Huidige build:
Ik zoek een?
Beste MedeTweakers, eind dit jaar, als de nieuwe 30 series kaarten uitkomen, ben ik van plan van mijn 1060 6GB te upgraden naar een 2070 of 2080. Nu heb ik niet heel veel verstand van complete setups en daarom is mijn vraag dan ook of de rest van mijn systeem goed genoeg is om zo'n nieuwe kaart er in te stoppen of dat ik daar ook nog iets in moet wijzigen?
Wat is je budget?
Wat het mag kosten wil ik tzt bekijken wat de prijzen doen na de introductie van de nieuwe 30 series
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, als het maar een kwalitatief goede kaart is die me niet in de steek gaat laten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Puur gamen, COD - Battlefield e.d.
Huidige build:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-8400 Boxed | € 172,20 | € 172,20 |
1 | Moederborden | MSI Z370 Gaming Plus | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 423,99 | € 423,99 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16 | € 42,02 | € 84,04 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 650 | € 74,99 | € 74,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 778,12 |