Buitencamera met Homekit, installatiebedrijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
Beste allen, ik weet niet of ik hier goed zit maar het volgende. Ik zit er aan te denken om twee buitencamera's te installeren die homekit ondersteunen. Echter ik zoek een installatiebedrijf die dit kan bezorgen. Heeft iemand daar ervaring mee en kan aanbevelen? Ik zie veel installatiebedrijven die buitencamera's installeren maar zonder homekit ondersteuning. Of zoek ik niet goed? Alvast dank voor de reacties.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Het lijkt me prima mogelijk dat je zelf een camera uitzoekt en die laat plaatsen toch? Je hoeft niet persee de voorgekauwde modellen van hun te gebruiken...

Zoek er gewoon eentje uit en plaats desnoods een oproep op werkspot om deze te laten ophangen en eventueel de bekabeling te laten trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:44
EValentino schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:14:
Het lijkt me prima mogelijk dat je zelf een camera uitzoekt en die laat plaatsen toch? Je hoeft niet persee de voorgekauwde modellen van hun te gebruiken...

Zoek er gewoon eentje uit en plaats desnoods een oproep op werkspot om deze te laten ophangen en eventueel de bekabeling te laten trekken.
Dank voor je reactie. Je suggestie voor werkspot is een uitstekende. De buitencamera aanschaffen is geen probleem maar in combinatie met installeren heb ik nog niet aangetroffen. Maar werkspot is een goede.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+