HDD naar SSD

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord42
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-01-2023
Mijn vraag
De harde schijf van 2tb die in mijn HP EliteOne 800 zit is die 2,5 inch of 3,5 inch, ik wil namelijk een ssd van 2tb kopen en er zelf in zetten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
.WINDOWS 10 en Ubuntu 2004 op een Hdd van 2tb met 2 partities van ieder 1tb op een HP EliteOne 800

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan er geen duidelijkheid over krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:39
Je kunt toch gewoon in het kastje kijken? Moet je straks ook als je 'm wilt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je toch disks wil wisselen: schroef de machine open, kijk naar de afmetingen en interface en klaar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mocht je twijfelen, hier heb je een plaatje van de verschillen tussen 2.5" en 3.5":

https://techgearoid.com/a...s-between-2-5-vs-3-5-hdd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
@lord42 We helpen elkaar graag op het forum. Wel hebben we wat huisregels om het forum overzichtelijk te houden. Zo verwachten we voor je een nieuw topic opent, dat je zelf al het nodige huiswerk hebt gedaan zodat je een uitgebreide omschrijving kan geven van het specifieke probleem en wat je zelf allemaal hebt gevonden en wat daarvan de uitkomst was. Het Tweakers forum is geen helpdesk.

De vragen die je stelt laten weinig eigen inzet zien, dus je topic gaat bij deze op slot. Maak jezelf bekent met Het algemeen beleid #topicplaatsen voor de richtlijnen.

PS: hukpvragen over onderdelen vervangen in je PC horen nite thuis in Spielerij maar in Harde waren .

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.