Het lijkt me leuk om tot aan de release van Microsoft Flight Simulator op 18 augustus elke dag een nieuw land of gebied in het zonnetje te zetten.
Het doel van dit topic is het delen van interessante en mooie locaties met elkaar, wie weet kom je een locatie tegen waarvan je zelf nog nooit hebt gehoord, of wil je graag een toffe en mooie locatie met iedereen hier delen.
De spelregels zijn heel simpel:
- Iedere dag zal ik een nieuw land of gebied aankondigen.
- Plaats de locatie waarvan jij denkt dat het de moeite waard is om overheen te vliegen.
Goed! Ik ga vandaag aftrappen met Nederland!
Ik weet zeker dat er plaatsen zijn in dit kleine land waar sommige nog nooit van hebben gehoord.
:strip_exif()/f/image/homQgrUXiofBwawbt92PFQoj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal zelf de aftrap doen en ik begin met de Loonse en Drunense duinen, een mooie zandvlakte nabij de Efteling.
Het doel van dit topic is het delen van interessante en mooie locaties met elkaar, wie weet kom je een locatie tegen waarvan je zelf nog nooit hebt gehoord, of wil je graag een toffe en mooie locatie met iedereen hier delen.
De spelregels zijn heel simpel:
- Iedere dag zal ik een nieuw land of gebied aankondigen.
- Plaats de locatie waarvan jij denkt dat het de moeite waard is om overheen te vliegen.
Goed! Ik ga vandaag aftrappen met Nederland!
Ik weet zeker dat er plaatsen zijn in dit kleine land waar sommige nog nooit van hebben gehoord.
:strip_exif()/f/image/homQgrUXiofBwawbt92PFQoj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal zelf de aftrap doen en ik begin met de Loonse en Drunense duinen, een mooie zandvlakte nabij de Efteling.
/f/image/WOSYTJZtfX5kBqEqLlTmqhiK.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door flugelisoke op 05-08-2020 15:55 ]