Voor een fitness pulley van 105mm (deze heb ik al) groot ben ik op zoek naar een goedkope oplossing om ze in een U profiel te werken die ik weer kan vastlassen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ysvrjxlByAmZ2wKGECLfDrik.png?f=user_large)
Moet er 4 van hebben dus als het boven de 10 euro komt per stuk vind ik 40 euro voor wat simpele houdertjes toch wel aardig wat geld.
Zit alleen al paar avondjes te googlen en kan het woord ervoor niet vinden en ook niet echt goede opties waar deze in zou passen.Zoals de foto hieronder moet het dus eigenlijk worden. Een profiel met gaten voor een bout voor de pulley en 1 op de rug zodat het kan draaien en ik het kan bevestigen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HMWUnUZKgw7IrI9lcrSgwhVW.png?f=user_large)
Kunnen jullie mij helpen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/ysvrjxlByAmZ2wKGECLfDrik.png?f=user_large)
Moet er 4 van hebben dus als het boven de 10 euro komt per stuk vind ik 40 euro voor wat simpele houdertjes toch wel aardig wat geld.
Zit alleen al paar avondjes te googlen en kan het woord ervoor niet vinden en ook niet echt goede opties waar deze in zou passen.Zoals de foto hieronder moet het dus eigenlijk worden. Een profiel met gaten voor een bout voor de pulley en 1 op de rug zodat het kan draaien en ik het kan bevestigen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/HMWUnUZKgw7IrI9lcrSgwhVW.png?f=user_large)
Kunnen jullie mij helpen?
[ Voor 9% gewijzigd door Furion2000 op 05-08-2020 10:13 ]