Dringend hulp gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfw
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 10:24
Ik heb onlangs een nieuwe kast voor mijn pc gekocht. Net heb ik alle hardware overgezet. Naar mijn idee heb ik alles juist aangesloten. Maar jullie voelen hem vast al aankomen... de pc start nu niet meer op.

Als ik hem aanzet, dan draait de fan van de cpu een fractie van een seconde en daarna houdt alles op. Ik ben alles nog een keer nagelopen maar ik kan niet ontdekken waar het fout is gegaan. Heeft één van jullie een idee waar ik het beste kan zoeken?

Anders alles maar weer opnieuw aansluiten....

In ieder geval alvast bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:37

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Na 11 jaar Tweakers, verwacht ik toch een lijstje? En wat heb je al geprobeerd? Ook buiten de kast gebouwd en getest? Heb je de afstandbusjes wel gemonteerd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een paar foto's zijn misschien wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:13
Kan van alles zijn. Gewoon opnieuw opbouwen en beginnen met de essentiële onderdelen en dan eerst testen, voordat je andere onderdelen plaatst.
Ik heb zoiets gehad en naderhand bleek dat de processor niet goed in het voetje was geplaatst. Zoiets kan ook met geheugen het geval zijn, waardoor de PC niet opstart.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lfw
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 10:24
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het atx cpu zat er niet goed in.... ik heb alleen de main fan nog niet werkend maar dat doe ik morgen wel. Nogmaals dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Van iemand die hier hier al 11 jaar rond loopt mag je inmiddels wel verwachten dat hij/zij de standaard topictemplate kent. Fijn dat je het hebt kunnen oplossen maar met je huidige topicstart kunnen we helaas niets. Voor de volgende keer een dringend verzoek om Het algemeen beleid #quickstart aan te houden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.