Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compu_kneus
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-03 21:33
Goedenavond allemaal,

Ik heb een Samsung S9 Android mobiel en deze gebruik ik in de auto voor Android auto.
Nu leest Android Auto normaal mijn ontvangen WhatsApp berichten voor in het Nederlands, maar van de een op de andere dag leest hij alle berichten voor in het Engels.
Hoe kan ik deze instelling weer wijzigen?

Wie o wie?

Alvast bedankt

C_K

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Is een van de laatste berichten in het Android auto topic.

Jij, ik en anderen.... (Optionele taal verwijderen zeggen ze maar ik heb er maar 1 ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compu_kneus
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-03 21:33
Heb je een link voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri165
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-06-2024
https://support.google.com/androidauto/thread/10667407?hl=en
Nederland is officieel geen land waar Android Auto ondersteund wordt, lijkt erop alsof Google zich er daarom niet druk over maakt. Wel suf dat het tot nu toe altijd werkte, bij mij ook sinds een paar weken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aag
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08-2024

aag

Ik mis de WA voorleesfunctie wel. In het Engels is er nu niets van te maken.
Jaar goed gedaan en nu ineens..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

In het Android Auto topic komt deze melding ook vaak voor de laatste paar dagen. [Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blowaapjuh2016
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-05-2022
Thanks Android Auto support........... i found the solution myself ,after months of patience and annoyance!!
Downgrade Google app to version 11.19.13.29 . And it works again.Look for downgrade at apkmirror.
Auto update uncheck otherwise the problem remains!
Good Luck!!

• nljuggler
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11-2021
blowaapjuh2016 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:34:
Thanks Android Auto support........... i found the solution myself ,after months of patience and annoyance!!
Downgrade Google app to version 11.19.13.29 . And it works again.Look for downgrade at apkmirror.
Auto update uncheck otherwise the problem remains!
Good Luck!!
Hmmm... Ik had goeie hoop na deze post, maar op mijn OnePlus 6 wil deze niet installeren. Ik heb verschillende architectures geprobeerd, maar zonder succes.Ik krijg telkens de melding "App niet geïnstalleerd". :'(

If Newton was a juggler, he would have caught the apple...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

nljuggler schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:12:
[...]

Hmmm... Ik had goeie hoop na deze post, maar op mijn OnePlus 6 wil deze niet installeren. Ik heb verschillende architectures geprobeerd, maar zonder succes.Ik krijg telkens de melding "App niet geïnstalleerd". :'(
Vanaf android 10 is het een systeemapp, dus dat zal wel de reden zijn waarom dat niet lukt bij je. Je kan wel de app erbij zoeken en dan updates verwijderen kiezen.

Maaruh, je kan beter in de android auto topic verder gaan.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CharlieBulldog
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-06 22:04
Met de nieuwste update werkt nu ook de Nederlandse taal goed!

Dus WhatsApp leest in het Nederlands voor en je kunt uiteraard ook WhatsApp berichten via een commando versturen.
Ook het nieuws en het weer werken nu goed in het Nederlands.
:)
Pagina: 1