PC Kopen/Bouwen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcherWessel
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-08-2020
Mijn vraag
Ik wil mijn oude gaming pc inruilen voor een nieuwe gaming pc. Ik wil geen van mijn oude componenten gebruiken. Aangezien oude vrienden van mij mijn vorige pc hebben gebouwd, heb ik geen ervaring met componenten uitzoeken of bouwen. Hierdoor ben ik geneigd om een complete desktop aan te schaffen, maar ik sta open voor het aanschaffen van componenten.
Voor een nieuwe pc heb ik 2000 euro over. Ik ben voornamelijk opzoek naar een pc waarmee zowel huidige als toekomstige games mee kan spelen, voornamelijk games als Dark Souls, Formula 1 en Rocket League. Verder wil ik graag veel opslag (ik denk zelf 1TB) voor games die minder vragen van werkgeheugen en videokaart zoals Civilization en Cities: Skylines.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De enige relevante eis aan de hand van mijn huidige set-up, is een minimum van 4 USB poorten, voor controllers, muis en microfoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben helemaal nieuw in gaming pc's en heb dus nog niets geprobeerd of al gevonden.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je Tweakers weet te vinden, 2e artikel op de voorpagina: reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2020

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:56
Ik zou zelf 1 maandje wachten, dan komen de 3080 supers uit. Die zijn sneller en goedkoper. Zonde om nu een 2080 Ti te kopen.

Natuurlijk is het eigen keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met Ruud eens, nog even wachten op NVidia en de 30 serie, en AMD met BigNavi.
20 series zou wel eens een heel stuk goedkoper kunnen worden.
Ik ben zelf ook aan een nieuwe pc toe maar ik wacht nog even, hoewel ik/je zou kunnen gaan bouwen en mijn/jouw huidige GPU er voorlopig even in zou kunnen plaatsen.
Keuzes, keuzes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge08
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online
Eens met alles hierboven. Als aanvulling daarop: de tijd die je wacht tot de nieuwe CPU's en GPU's uitkomen kan je gebruiken om je in te lezen en met een eerste opzetje te komen (wat verplicht is)