Wanneer ik mijn SB Live! 5.1 Platinum op de DTS3500 speakerset aansluit krijg ik slechts uit de linker en rechter luidspreker voor, en de subwoofer geluid. Dus niet uit de centerspeaker en links en rechts achter. Het maakt niet uit of ik nu de instellingen in het mixerpaneel verander of wat dan ook, zelfs de demonstratieprogramma's van creative laten er geen geluid uit komen. Wanneer ik echter een dolby digital geluid afspeel (dvd of ac3) EN dolby digital van de geluidskaart uitschakel, krijg ik wel uit alle boxen geluid. Dit lijkt mij zeer vreemd, ten eerste omdat ik dolby digital van de geluidskaart niet uit hoef te schakelen, lijkt mij, en ten tweede omdat ik ook in spellen vier kanaals geluid behoor te hebben!
Ook maakt het niet uit of ik de boel aansluit via de digitale din uit de extra aansluiting van de live!drive, of via het verloopstukje rechtstreeks uit de geluidskaart.
Wie kan mij helpen?
Ik draai overigens WIN ME met de (neem ik aan) nieuwste drivers van de installatiecd.
Ook maakt het niet uit of ik de boel aansluit via de digitale din uit de extra aansluiting van de live!drive, of via het verloopstukje rechtstreeks uit de geluidskaart.
Wie kan mij helpen?
Ik draai overigens WIN ME met de (neem ik aan) nieuwste drivers van de installatiecd.