Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoePe
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-01 23:33
Hoi

Ik zoek informatie/producten om een tablet draadloos te kunnen opladen.
Voor smartphones is er veel te vinden in de pricewatch maar het lukt me niet om voor een tablet iets geschikt te vinden.
Nu heb ik al 1 van de winkels gecontacteerd maar dat blijken enkel boxmovers te zijn die niet kunnen/willen komen met een oplossing.
Ook 1 van de ?verdelers/fabrikanten? gevraagd maar ook zij hebben niets voor tablets.

Is er hier iemand die dit heeft gedaan met een tablet?
Het gaat om een 8" Android tablet met USB 2.0 micro aansluiting.

Bedankt voor jullie antwoorden.
R.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:56

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

RoePe schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:06:

Voor smartphones is er veel te vinden in de pricewatch maar het lukt me niet om voor een tablet iets geschikt te vinden.
Waarom denk je dat er verschil in zit. Als jij een voldoende wattage Qi ontvanger tussen je hoes en tablet plaatst ben je er toch?

Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/5299/files/320886147/462x308x2/qi-wireless-receiver-voor-toestellen-met-een-micro.jpg

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoePe
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 25-01 23:33
hoi Question Mark, het is idd zoiets dat ik zoek.
Met de link van de afbeelding kan ik het product/de shop niet vinden; heb je ook een link waar dat effectief te koop is alsook informatie in welke richting de stekker staat tov de laadkant?

Nu zou dat voor een tablet minstens 1A moeten zijn; hier in de pricewatch is alleszins weinig te vinden.
Wat de lader zelf betreft is er meer te vinden maar die lijken ook allemaal voor phones, en dan denk ik dat vooral de afmeting een punt kan zijn