Bit Defender bevriest na installatie op Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigLJohn
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-04-2023
Mijn vraag

Bit Defender bevriest na installatie op Windows 10

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alles onder Taakbeheer stond aan net als onder Deze PC beheren.
Het pictogram in de taakbalk zag er grijs uit.
Ik wou Bit Defender uitproberen daar men beweert op internet dat
Bit Defender nog beter is dan mijn Avast Premium Security.
Voor Bit Defender heb ik Avast grondig van mijn systeem verwijderd.
Omdat Bit Defender een zeperd is geworden heb ik mijn Avast weer terug gezet.
Wat mankeert die Bit Defender toch, hij zou toch compatibel zijn met Windows 10 (Pro) ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

SYSTEEMVEREISTEN

Besturingssysteem: Windows 7 met Service Pack 1, Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10
Dus als bitdefender op jouw systeem niet werkt kun je gewoon contact opnemen met de support afdeling van bitdefender; daar heb je per slot van rekening voor betaald

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Welke bitdefender versie/type, waar vandaan gehaald, reboot gedaan? Je geeft geen informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Inderdaad: gratis versie? Warez? Licentie/contract?

Een virusscanner volledig verwijderen gaat niet altijd vlekkeloos omdat het zich nog al diep in je systeem nestelt.

Probeer het eens op een verse W10 bv als virtual machine. Anders inderdaad support (forum) checken.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigLJohn
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-04-2023
Bij Bitdefender moet er eerst betaald worden alvorens je kunt gaan installeren. Ook bij proefversies. Althans, ik kreeg geen probeerversie gevonden. Geen manier van doen vond ik. Ik wou eerst een tijdje op proef, net zoals anders aanbieders dat aanbieden. Ik vond een website die offline setups had van Bitdefender zijnde; https://www.dealarious.co...der-offline-installer-kit Na de installatie bevroor Bitdefender. Ik had ook nog een versie van 2017 op mijn computer staan, ook deze bevroor na de installatie. Het heeft voor mij dus geen zin om Bitdefender de plaats te laten innemen van Avast Premium Security die wel goed werkt. Bovendien kan Bitdefender alleen op C geinstalleerd worden. Op internet zag ik afbeeldingen van Bitdefender met zijn vele functies , maar dat ze wel allemaal moeilijk te vinden zijn, een rommeltje in tegenstelling tot Avast. Mijn Windows 10 Pro Hewlet Packard computer heeft twee SSD schijven, 256 GB voor het systeem en 1000 GB voor de opslag, 8GB DDR geheugen, en een AMD processor van 3,4 GH met een top van 3,8 GH. Een snelle computer die nog nooit moeite kreeg met andere software. De versie van Bitdefender die ik gedownload had is; Bit Defender Total Security 2021 v24.0.26.138 - 64 Bit. Ik ga maar eens langs de support afdeling van Bitdefender. Bedankt voor jullie hulp.

[ Voor 7% gewijzigd door BigLJohn op 05-08-2020 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vond een website die offline setups had
Oef. Installers van een andere site dan van de leverancier zelf is een heel erg slecht idee. Zeker bij iets als een virusscanner :X

Ga er maar vanuit dat je systeem dusdanig b0rked is dat het beter is om te backuppen, formatteren, Windows opnieuw te installeren (vanaf installer van Microsoft.com dus), en dan pas beetje bij beetje de ondertussen verdachte bestanden restoren..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1