Pc transporteren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rgb equals fps
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-02-2025
Ik wil mijn computer graag heen en weer nemen van mijn vader naar me moeder.

dit hoeft echt niet op de fiets over ver te lopen hij gaat de auto in en er weer uit maar e

zijn er tassen/ koffer hiervoor gemaakt de computer is namelijk al een keer gevallen 8)7 met kosten van een nieuw moeder bord ik heb de masterbox k500l case

dit hoeft echt niet op de fiets over ver te lopen hij gaat de auto in en er weer uit maar een tas/koffer hiervoor lijkt me echter wel zo veilig om nog meer schaden te voorkomen

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee maar een "tasje" gaat niet helpen; dan moet je naar een Flight Case gaan kijken maar dat kost flink centen (nieuw) en is goed onhandelbaar voor een niet al te grote auto.

Dus, hoe "erg" wil je je PC beschermen en over welke hoogte / schade beperking gaat het?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-01 13:20
Verhuisdoos beetje verstevigen, en de randen opvullen met piepschuim?
Wat een gedoe trouwens. Ik zou er niet aan moeten denken om steeds een desktop mee te sjouwen.. Even doorwerken en een laptop kopen? :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:23
En leg hem zo dat er geen dingen 'los' kunnen rammelen. Meestal het beste op zijn zij. Daarnaast kan het natuurlijk ook geen kwaad voor het aanzetten even een blik in de kast te werpen of alles nog ok zit.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-01 12:18
Goede dikke deken in de achterbak en de kast daar plat op leggen... zorgen dat het niet kan schuiven, dat zou prima moeten zijn. Eventueel op de achterbank in een deken en dan gewoon in de veiligheidsriem...

• Borisvt
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-11-2025
zet hem in een kunststof ( boodschappen) krat, daar zitten goede handvatten aan.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:53
Als je dit vaak wil doen zou ik hem verkopen en een laptop halen.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• MOOS
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 28-01 09:16
De doos van de case, past perfect! (y)
Als je hem niet meer hebt misschien op V/A proberen?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@rgb equals fps Plat leggen, zodat de CPU koeler rechtop staat, en dan 'steunt' je gpu op het moederbord ipv hangend.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:04
chaoscontrol schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:48:
Als je dit vaak wil doen zou ik hem verkopen en een laptop halen.
Dit doen dus, en pa en ma misschien laten bijleggen voor een stevig model.. Je kan op de laptop nog steeds je bestaande spullen aansluiten (Scherm, keyboard etc).

[ Voor 3% gewijzigd door floorcleaner op 04-08-2020 17:03 . Reden: typo ]

• Sietse1990
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-01 15:18
MOOS schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:50:
De doos van de case, past perfect! (y)
Als je hem niet meer hebt misschien op V/A proberen?
Dit dus, was het eerste waar ik aan dacht. Desnoods een nieuwe behuizing die makkelijk mee te nemen is, dat zal alsnog goedkoper zijn dan een aparte tas voor de computer.

En het neerleggen op de zijkant waar je moederbord bij zit, is natuurlijk altijd goed. Zo zorg je dat er geen zwaar blok op je moederbord hangt en dit gaat buigen. Als je hem vaak meeneemt is misschien een AIO ook geen verkeerde keuze, dit geeft minder stress op je bord.
Pagina: 1