PS4 lage FPS in GTA Online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 09:55
Dag mede-tweakers.

Ik heb een maand of 2 een nieuwe PS4 gekocht om GTA Online te kunnen spelen met vrienden die dit op de PS4 spelen.
Nu erger ik me eigenlijk vanaf het begin al aan de framerate in dit spel. De story mode gaat wel, online is echt bagger.
Nu heb ik het eens op mijn PC opgestart (daar had ik het al maar speelde het nooit) en dit voelt 1000% vloeiender aan.
Ik zie wel wat "fixes" op het internet zoals de database rebuilden van de PS4, maar gezien het feit dat de PS4 nieuw is en het vanaf het begin eigenlijk al zo is, lijkt het me meer een product eigenschap? (Toch gek, je koopt een console om zonder al te veel gedoe gewoon te kunnen gamen lijkt me)
Zijn er hier mensen die hetzelfde ervaren en (al ben ik bang van niet) er wat aan hebben kunnen doen?

Mvg,
Dennis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:26
De framerate is gecapped op 30fps. Op de pc haal je wellicht meer dan 60fps wat inderdaad veel vloeiender aanvoelt. Daarnaast geen last van lag ipv een slechte framerate online?

Dergelijke vraag kun je beter hier stellen

[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 04-08-2020 16:22 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 09:55
@Hulleman Het voelt echt niet als 30 fps, de story mode wel. Online mode voelt echt als 20 fps ofzo.
Het is geen echte lagg, zit ook netjes bekabeld op een 1000/1000 Mbit verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:30
Gewoon lage framerate in het begin 2015 liep het prima online totdat Rockstar geld rook en hele online gedeelte maar om 1 ding draaide. Op gegeven moment was het online zo chaos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:34
Ik heb een ps4 pro en startte de game laatst ook op, maar het is bijna niet te spelen. Met boost mode aan werd het iets beter, maar hij blijft volgens mij onder de 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 13:18
Heb hetzelfde ondervonden met een PS4 slim..
Pagina: 1