HP Laptop - Toetsen stoppen spontaan met werken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 22:15
Hallo,

Ik gebruik al een aantal jaar trouw mijn HP laptop pricewatch: HP Pavilion 15-bc031nd maar na een aantal weken geleden weer een frisse windows 10 installatie er op te hebben gezet had ik van de week opeens problemen met het toetsenbord.

Soms stoppen een aantal toetsen spontaan met werken. Opnieuw opstarten helpt soms, maar soms ook niet. Het gekke is dat het altijd dezelfde toetsen zijn die stoppen met werken. Namelijk: LShift, Z, X, C, V, M en de komma, de punt, de forward slash en de spatiebalk. Het gaat dus om de volledige op een na onderste rij van het toetsenbord. Echter doen de B en de N het wel altijd en zit de spatiebalk in de onderste rij.

Ik heb al geprobeerd om de toetsenbord driver te updaten, maar zowel windows als ik zelf konden geen nieuwere versie vinden.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakeyy
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-08-2020
hoi,

Probeer eens HP Support assistant die kan altijd de drivers vinden, probeer die oude driver eerst helemaal te verwijderen met een extern toetsenbord zodat je nog wel kan typen. Als deze opties nog niet werken zal ik driver identifier proberen kost een paar minuten en die vind echt alle drivers ook die van je toesenbord :D
https://www.driveridentifier.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 22:15
Bedankt voor je reactie.

Ik heb alle drivers verwijdert en daarna opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder succes. Ook kan Driver Identifier geen nieuwe versies vinden.

Nog andere ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-05 14:59
Keertje schoonmaken?
En dan bedoel ik natuurlijk niet de bovenkant van de toetsen.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000