It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Ik zit eigenlijk op een Abit te loeren
//beetje offtopic//
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
ben er zeer te vreden mee
Verwijderd
Bedankt.
Perfect bordje, lekker snel én stabiel. Het enige nadeel is dat ik de on-board audio niet krijg uitgeschakeld... ondanks opties daartoe in het BIOS...
Ik hoef die Abit niet meer , ik hou lekker deze.(tot de mobo' s met nforce chipset komen,dan , dus nog een maandje of 2)
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Super! eerste amd bord waar ik vanaf het begin super tevreden mee ben...mega snel stabiel en toppie .... had hier voor een abit kt7a - raid (bagger sooi voor mij dan)
Verwijderd
Op mijn A7M266 wel in ieder geval!
<edit> Tenzij een van de aanwezige jumpers iets anders doet dan beschreven </edit>
Chipset...Op woensdag 15 augustus 2001 15:18 schreef 001Michael het volgende:
En wat is het verschil met de A7M
A7M266 heeft AMD 760 chipset, A7V266 heeft VIA KT266 chipset
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Als ik met een opstartflop opstart zegt die dat er geen FAT of FAT32 partitie is. Maak ik deze vervolgens met FDISK en ACTIVEER hem. FDISK zegt dat ik nu opnieuw moet opstarten en vervolgens formateren. Doe ik dat partitie weer helemaal weg. Heb wel 40 keer opnieuw geprobeert . Met ME en 98 schijf alles.
Wat is dit
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
En de A7M is die dan dat extra geld waardOp woensdag 15 augustus 2001 15:23 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Chipset...
A7M266 heeft AMD 760 chipset, A7V266 heeft VIA KT266 chipset
Verwijderd
Ik zou voor de A7V266 gaan, die heeft een multiplier-aanpas-optie( of hoe zeg je datOp woensdag 15 augustus 2001 16:47 schreef 001Michael het volgende:
[..]
En de A7M is die dan dat extra geld waard
De A7M266 is DACHT IK duurder vanwege de hogere productie kosten van de AMD 760 chipset.
Integendeel, in bijna alle reviews wordt de A7V266 geroemd om zijn OC-mogelijkheden. De meest genoemde quote is: "thé overclockers board"... dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo...Op woensdag 15 augustus 2001 15:16 schreef 001Michael het volgende:
Ik dacht dat de a7v enige beperkingen had op het OC gebied ?
Ok thanx dan verwar ik m mischien met een andereOp woensdag 15 augustus 2001 18:58 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Integendeel, in bijna alle reviews wordt de A7V266 geroemd om zijn OC-mogelijkheden. De meest genoemde quote is: "thé overclockers board"... dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo...
Als je iets niet weet, reageer dan gewoon niet. Je lijkt er erg je best voor te doen om zo snel mogelijk in de HK te komen...Op woensdag 15 augustus 2001 18:59 schreef supermel_nl het volgende:
mmmm dat weet ik niet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
p.s. Zonder onboard audio, 475,- : Mycom Eindhoven
Heb je hem vanmiddag rond 16.00u gekocht? Toen was ik ook daar, voor de Asus IPanel. Er ging idd een a7v266mb met 256ddr over de toonbank. Zo kom je nog iemand tegen!Op vrijdag 17 augustus 2001 17:46 schreef Raven- het volgende:
Ik heb hem ook sinds vandaag + 256 ddr, vanavond inbouwen
Verwijderd
En wel met een A7A266Op woensdag 15 augustus 2001 19:24 schreef 001Michael het volgende:
[..]
Ok thanx dan verwar ik m mischien met een andere
hehe!, yep dat was ik dan denk ikOp vrijdag 17 augustus 2001 17:46 schreef Raven- het volgende:
Ik heb hem ook sinds vandaag + 256 ddr, vanavond inbouwen
------------------------------------------------------------
Heb je hem vanmiddag rond 16.00u gekocht? Toen was ik ook daar, voor de Asus IPanel. Er ging idd een a7v266mb met 256ddr over de toonbank. Zo kom je nog iemand tegen!
Ik heb het setje er nu inzitten en het bevalt me tot nut toe goed, geen probs. Morgen ff win98/win2k opnieuw installeren
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik heb een revisie 1.06 - zijn er al weer nieuwere?
Yeah well. The Dude abides.
Nog niet veel gebenchmarked, maar met een TB-1400 is me comp nu weer lekker snel. Het enige nadeel wat ik momenteel heb ondervonden is het zeer trage opstarten van heb mobo. Het duurt erg lang voordat ik beeld krijg...
Euhm...Wat vind jij lang? Bij mij duurt het korter dan op me vorige moederbord (Intel AtlantaOp maandag 20 augustus 2001 20:30 schreef rAcEr het volgende:
... Het enige nadeel wat ik momenteel heb ondervonden is het zeer trage opstarten van heb mobo. Het duurt erg lang voordat ik beeld krijg...
Overigens wordt alle winst van het snelle bios weer vrijwel teniet gedaan door mijn FastTrack100 maar ja je kan nie alles hebben
Yeah well. The Dude abides.
Verwijderd
Ik zoek eigenlijk een mooie grote foto van het bord zodat ik hem eens kan bewonderen
Lullig dat Gistron 5 dagen later de A7V266 voor 389,- aanbied.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:16 schreef Raven- het volgende:
[..]
Misschien is de manual iets voor je (niet te vinden via de website(s))?frosboy - donderdag 23 augustus 2001 01:08
ik wil hem ook kopen.
Ik zoek eigenlijk een mooie grote foto van het bord zodat ik hem eens kan bewonderen
Homeserver specs: Dell Latitude D400 / 1GB mem / 160GB Seagate 5400.3 2.5" / 3Com 3c575 Cardbus NIC / Atheros AR5413 hostapd WLAN / FreeBSD 7.2
Verwijderd
Hij loopt toppy en ik heb nog steeds alle default instellingen.
dus o.a. 12*100
oh,ja en een vulcano2 cooler
de nieuwere bios,wat is daar het voordeel van?
Verwijderd
ziet er in ieder geval goed uit op asus site
http://www.amd3d.com/review/a7v266/
http://www.slota.com/reviews/asus/a7v266/
http://www.viahardware.com/a7v266_1.shtm
http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/asus/a7v266/
http://www.digit-life.com/articles/roundupkt266/index.html
en nog wat leuke plaatjes & specs
http://a.tribalfusion.com/f.ad?site=Xbitlabs&adSpace=ROS&requestID=87811190
Verwijderd
Ken iemand heeft precies zeflde system maar dam met a7m, hij heft gewoon lagere temp. ????
Moet ik gewoon wachten op bios update???
Keb nu al verschillende borden gezien waarbij de temp sensor een hoge cpu temp gaf.
Keb zelfs een pIII450 ori.. niet overclockt op 73 graadjes gehad.. p3B-F bord..
Je kan ook even checken met een huis en tuin thermometer. Altijd handig die dinge
They made me do it.
Groeten Maurits.