Momenteel ben ik zoekende welke onderdelen ik graag wil aanschaffen om een game pc te bouwen. Zelf ben ik niet nieuw met het in elkaar zetten van PC's, maar wel onervaren op het gebied van samenhang tussen componenten en goede prijs kwaliteit verhoudingen.
Ik zoek een game pc waarmee ik de komende paar jaar mee kan en waar ik niet teveel voor uit hoef te geven.
Daarnaast wil ik ook nog op zoek gaan naar een monitor die minimaal 144 hrz aan kan om de beelden voor o.a. COD warzone vloeiend en scherp af te kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze 80% gebruiken voor games en 20% voor andere zaken. O.a. Video bewerken van mijn Gopro
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs betreft 1700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bijgevoegd mijn wenslijst (onderin)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gehele computer (enkel kast). Randapparatuur heb ik al of koop ik er nog bij, zoals een scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, maar ik heb wel gelezen dat Crucial en Ryzen goed samenwerken, dat je minimaal 550 watt voeding nodig hebt voor ong deze setup en dat je vooral moet opletten op de maten van je kast i.r.t. Je koeler en videokaart. Dat heb ik volgens mij volledig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik focus mij vooral op niet teveel herrie, zeg 25 - max 40 db... VOlgens mij produceert de standaard koeler van AMD 3800x bij vollast zon 40 db...
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan en ik weet ook niet direct wat ik hieraan heb...
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen op mijn setup. Vragen als ik dingen niet duidelijk heb verwoord of dat onderstaande wensen niet in verhouding zijn met mijn doel. Of misschien heb ik het al aardig gedaan, dat kan natuurlijk ook.
Ik hoop een systeem te kopen wat prima is en waarmee ik nog even vooruit kan tegen een acceptabel bedrag.
Ik zoek een game pc waarmee ik de komende paar jaar mee kan en waar ik niet teveel voor uit hoef te geven.
Daarnaast wil ik ook nog op zoek gaan naar een monitor die minimaal 144 hrz aan kan om de beelden voor o.a. COD warzone vloeiend en scherp af te kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze 80% gebruiken voor games en 20% voor andere zaken. O.a. Video bewerken van mijn Gopro
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximale prijs betreft 1700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie bijgevoegd mijn wenslijst (onderin)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gehele computer (enkel kast). Randapparatuur heb ik al of koop ik er nog bij, zoals een scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur, maar ik heb wel gelezen dat Crucial en Ryzen goed samenwerken, dat je minimaal 550 watt voeding nodig hebt voor ong deze setup en dat je vooral moet opletten op de maten van je kast i.r.t. Je koeler en videokaart. Dat heb ik volgens mij volledig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik focus mij vooral op niet teveel herrie, zeg 25 - max 40 db... VOlgens mij produceert de standaard koeler van AMD 3800x bij vollast zon 40 db...
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan en ik weet ook niet direct wat ik hieraan heb...
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag feedback willen op mijn setup. Vragen als ik dingen niet duidelijk heb verwoord of dat onderstaande wensen niet in verhouding zijn met mijn doel. Of misschien heb ik het al aardig gedaan, dat kan natuurlijk ook.
Ik hoop een systeem te kopen wat prima is en waarmee ik nog even vooruit kan tegen een acceptabel bedrag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 324,15 | € 324,15 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 579,- | € 579,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 73,89 | € 73,89 |
| 2 | Ventilatoren | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm | € 8,09 | € 16,18 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix RGB BL2K16G36C16U4RL | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.649,37 | ||
EV rijder, Home automation, verduurzamen en Gamen
:strip_exif()/f/image/SctzOhaBu6fWxG8qU2tmiEbM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dP9EppR8rHXk3uv0U0lzaeMw.jpg?f=fotoalbum_large)