Ik heb een (achteraf gebleken) phishing mail (Engels) gekregen, waarin stond dat mijn paypal account was geblokkeerd en dat ik moest inloggen op mijn paypal account. In de mail stond een blauwe knop waar ik op moest klikken om in te loggen op mijn paypal account. Ik klikte op die knop en werd doorgestuurd naar een website waar ik kon inloggen. Echter, heb ik gelukkig niet ingelogd en begon het kwartje helaas vrij laat te vallen. Ik heb mijn tabblad meteen verwijderd en mijn websitedata ook gewist. De mail heb ik ook verwijderd. Ik opende de mail op mijn Iphone. Ook heb ik mijn paypal account stop gezet. Bovendien heb ik paypal gemaild en de situatie uitgelegd.
Nu ben ik bang dat deze mensen om de een of andere reden misschien toch enige gegevens van mij hebben verzameld en misschien een virus hebben gedownload op mijn mobiel.
Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog meer kan doen? Is mijn angst terecht/onterecht? Heeft iemand hetzelfde probleem ooit meegemaakt?
Nu ben ik bang dat deze mensen om de een of andere reden misschien toch enige gegevens van mij hebben verzameld en misschien een virus hebben gedownload op mijn mobiel.
Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog meer kan doen? Is mijn angst terecht/onterecht? Heeft iemand hetzelfde probleem ooit meegemaakt?