Heb na een moederbord-swap een paar problemen met AURA.
Tijdens opstarten krijg ik de melding: "AuraService is niet geïnstalleerd, installeer AuraService a.u.b."(AuraService isn't installed, please install AuraService.)
Heb dus de AuraServiceInstaller.exe eens handmatig uitgevoerd (beide wel en niet als Admin). Tijdens de install stopt deze bij "Installing AuraService..." en geeft de errorcode 2753 aan.
Besloot even in de download log te kijken en er vielen me 2 dingen op:
Iemand die me hiermee kan helpen? Ik weet namelijk geen raad meer
.
Tijdens opstarten krijg ik de melding: "AuraService is niet geïnstalleerd, installeer AuraService a.u.b."(AuraService isn't installed, please install AuraService.)
Heb dus de AuraServiceInstaller.exe eens handmatig uitgevoerd (beide wel en niet als Admin). Tijdens de install stopt deze bij "Installing AuraService..." en geeft de errorcode 2753 aan.
Besloot even in de download log te kijken en er vielen me 2 dingen op:
- Nadat de numerieke waarde van 'HalExists' naar 1 is gezet, geeft de log aan dat de 'Registry Key' niet is gevonden. Key = 'SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\(vermoedelijk de key die hier staat. Ben alleen geen fan van belangrijke nummers delen als het (nog) niet nodig is
)'
- Bij de packages die worden gedetecteerd staat dat 'SdkSetup' en 'InstallAuraScript' absent zijn waar alsvolgd bij alleen 'InstallAuraScript' cached:Complete staat.
Iemand die me hiermee kan helpen? Ik weet namelijk geen raad meer

Auw! Kennis naar m'n hoofd gegooid.