Verwijderd
Je moet niet je DVD speler met de SPDIF kabel aan je 3500 aansluiten maar je geluidskaartOp woensdag 08 augustus 2001 22:48 schreef DMaarten het volgende:
Heb je je DVD speler met de SPDIF kabel aangesloten op je 3500?
Verder moet je in het luidspreker menu'tje "AC-3 decoding" uit zetten aangezien je 3500 een ingebouwde DD(= ac-3) decoder heeft
En als je win2k gebruikt moet je sp2 installeren anders heb je ook geen dd
Verwijderd
Was bij niet nodig hoorOp donderdag 09 augustus 2001 18:20 schreef -AuTnoR- het volgende:
En als je win2k gebruikt moet je sp2 installeren anders heb je ook geen dd
Verwijderd
Als je Dolby Digital via SPDIF-out wil hebben met je SB Live 5.1 moet je de interne 5.1-kanaals decoding uitzetten, dit kun je veranderen bij de Speakerinstellingen-advanced via AudioHQ
Ja klopt. De enige geluids/filmdrager die een DolbyDigital signaal bevat is een DVD'tje.Op woensdag 08 augustus 2001 22:56 schreef Maverickje het volgende:
Nee ik heb nog geen DVD speler, maar moet ik een DVD speler (met decoder) om dolby digital te krijgen?
Ja, maar wat doet dat ertoe? Dan heeft hij nog steeds geen DVD speler met DVD'tjes, dus geen DolbyDigital signaal.Als je Dolby Digital via SPDIF-out wil hebben met je SB Live 5.1 moet je de interne 5.1-kanaals decoding uitzetten, dit kun je veranderen bij de Speakerinstellingen-advanced via AudioHQ
Ohja? Elke extensie hebben die bestanden dan?als ik digitaal afspeel (ac 3 bestanden)
Verwijderd
.ac3Op zaterdag 19 januari 2002 10:31 schreef Yokozuna het volgende:
Ohja? Elke extensie hebben die bestanden dan?
Vreemd. En waar haal je die bestanden vandaan dan? Wil er weleens eentje testen dan
Verwijderd
mail me maar ff, ik heb wel wat demo's....THX lgo, DTS lgo, DD logo's enzow...Op zaterdag 19 januari 2002 11:36 schreef Yokozuna het volgende:
Vreemd. En waar haal je die bestanden vandaan dan? Wil er weleens eentje testen dan
Om heel even hierop terug te komen, ik heb net een dtt 3500 aangeschaft en meteen alles testen natuurlijk. Ik krijg geen DD input signaal, terwijl ik in m'n surround mixer de ac3 decoding heb uitgezet (sb audigy).
Ik heb een aantal films getest die volgens virtualdub een ac3 audio stream hebben. Kan het zijn dat doordat ik het Nimo-decoding-pack (voor diverse audio/video steam te kunnen decoding), de ac3 stream softwarematig al gedecode is?
Btw ik draai win xp
[updateje]getest zonder die nimopack, maar dan gewoon helemaal geen geluid ;)[/updateje]
Ik heb een aantal films getest die volgens virtualdub een ac3 audio stream hebben. Kan het zijn dat doordat ik het Nimo-decoding-pack (voor diverse audio/video steam te kunnen decoding), de ac3 stream softwarematig al gedecode is?
Btw ik draai win xp
[updateje]getest zonder die nimopack, maar dan gewoon helemaal geen geluid ;)[/updateje]
Post dat probleem in [forum=10], heeft vrij weinig te maken met je hardware. Je moet wel een AC3 codec hebben...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ga niet spreken over of het in SA of hier moet. 't Feit is dat ik hetzelfde probleem als bovenstaand heb, maar nog niet de oplossing, dus als mensen nog meer idee-en hebben, graag.
Pagina: 1