Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolinex
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-08-2020
Mijn vraag
Is hier iemand die mij kan helpen bij het doorstarten van sony xperia x compact?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony Xperia Companion
Emma

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb werkelijk bijna alles geprobeert, maar vb in Emma , de gsm is locked..
Omdat ik hem niet meer opgestart krijg, krijg ik hem ook niet unlocked..
Hij start wel nog op maar slaagt telkens vast wanneer xperia geladen wordt en start dan gewoon
steeds opnieuw en opnieuw op..

Please help me!
Thanks op voorhand :'(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je wat meer vertellen over wat de telefoon nog wél doet? Je geeft aan dat deze wel opstart maar dat ie ook niet meer opstart. Dit is lichtelijk verwarrend. :)

Hoe is het probleem ontstaan?

Heb je al eens geprobeerd, nadat ie aan gegaan is, gedurende een lange tijd (> 15 seconden) de aan-/uit-knop ingedrukt te houden?

En er anders even mee terug naar de winkel?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Wij hebben hier 3 Sony's met dit euvel, de Xperia XZ2 Compact , Xperia Z3 compact en Xperia Z5 compact. Ze starten alle drie niet meer op, niks aan te doen. Je bent hoe dan ook alles kwijt.

Alles wat je online aan hard resets etc vindt, biedt geen oplossing.

Als je de development mode heb geactiveerd voordat hij in deze staat was, kun je wellicht nog wat dingen eraf halen via USB, maar bij ons was het gewoon te laat. We zijn zelf stom geweest, geen goede backup geregeld, dus zelf maar op de blaren zitten.

Alle telefoons zijn overigens vervangen door niet-Sony toestellen.