Ik zoek een?
Behuizing
Wat is je budget?
Rond de €100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben bezig met een PC aan het samenstellen. Mijn huidige PC is vrij oud dus ik wil alles op mijn videokaart, SSD en HDD vervangen gezien deze nog goed zijn.
Onderstaand een lijstje met hetgeen wat in de nieuwe behuizing zal moeten passen.
Mijn huidige hardware is als volgt:
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD: Onbekend, een van samsung (Deze zal volgende maand o.i.d. vervangen worden)
HDD: 1TB WDC WD10EARX-00N0YB0
Wens: Alles wat ik nu heb moet erin kunnen. De videokaart zal op zijn duur vervangen worden door een nieuwere maar heb nog niet echt een op het oog. Daarnaast wil ik dat deze stil is, fancy mag maar het hoeft niet gezien deze in een houder zit van het bureau. Verder vind ik het ook belangrijk dat de airflow goed is.
Zelf heb ik al vele topics bekeken maar ik zie niet echt een behuizing die veel gekozen wordt. Is de behuizing puur voor de sier? Ik vind een stille behuizing namelijk wel fijn.
Behuizingen die mij wel wat leken zijn:
Alvast dank voor de hulp.
Behuizing
Wat is je budget?
Rond de €100
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben bezig met een PC aan het samenstellen. Mijn huidige PC is vrij oud dus ik wil alles op mijn videokaart, SSD en HDD vervangen gezien deze nog goed zijn.
Onderstaand een lijstje met hetgeen wat in de nieuwe behuizing zal moeten passen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 76,05 | € 76,05 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 84,70 | € 84,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 438,65 |
Mijn huidige hardware is als volgt:
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD: Onbekend, een van samsung (Deze zal volgende maand o.i.d. vervangen worden)
HDD: 1TB WDC WD10EARX-00N0YB0
Wens: Alles wat ik nu heb moet erin kunnen. De videokaart zal op zijn duur vervangen worden door een nieuwere maar heb nog niet echt een op het oog. Daarnaast wil ik dat deze stil is, fancy mag maar het hoeft niet gezien deze in een houder zit van het bureau. Verder vind ik het ook belangrijk dat de airflow goed is.
Zelf heb ik al vele topics bekeken maar ik zie niet echt een behuizing die veel gekozen wordt. Is de behuizing puur voor de sier? Ik vind een stille behuizing namelijk wel fijn.
Behuizingen die mij wel wat leken zijn:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 60,- | € 60,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon VG5-W Rood | € 41,39 | € 41,39 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 161,29 |
Alvast dank voor de hulp.