Loopbanden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05 18:18
Wie van jullie heeft ervaring met loopbanden.
Zelf zie ik door de merken en mogelijkheden het bos niet meer daarom vraag ik uw hulp.
Ik ben 65 en mijn conditie is niet best. loop nu buiten 1 km dat is me verzat op dit moment.
Ik zou dat graag verder weer opbouwen. Dus daarvoor zoek ik een loopband. Wie heeft tips.

Beste antwoord (via ghelsendoorn op 08-08-2020 20:24)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 20:40
Voor wandelen (tot 6km/uur) voldoen simpele banden al snel. Voor mijn moeder jaren geleden zo een van marktplaats gehaald, en zij heeft er ook winters op gewandeld.

Zoiets als deze bijvoorbeeld https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:42

Honesty

kattenneus!

Je wilt een wandelband of een hardloop band? Zijn twee verschillende dingen waarbij de laatste een stuk duurder en lomper zijn.
Mijn vrouw wilde een hardloopband en we kwamen uit op life fitnes maar die zijn duur, lomp en zwaar. Er zijn om te wandelen ook goedkopere apparaten maar zal altijd een stukje buiten lopen, zeker tot 1 km kan je gewoon paar rondjes om je huis en pak je ook wat buitenlucht mee.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
Een wandelband zou genoeg zijn.Gaat erom straks met slecht weer ook te kunnen lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

ghelsendoorn schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 20:50:
Een wandelband zou genoeg zijn.Gaat erom straks met slecht weer ook te kunnen lopen.
Gaat het om je conditie, of ben je ook slecht ter been? Anders zou ik voor slecht weer een paraplu voorstellen, scheelt je een hoop in de kosten.

Anders is zo'n zitfiets misschien nog wel wat, kost ook niet zo veel en werkt ook aardig om wat beweging te houden. Mij lijkt 500+ euro voor zo'n lomp groot ding om te wandelen namelijk echt zonde van de centen (maar uiteindelijk is het je eigen keuze uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
mark-k schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:18:
[...]

Gaat het om je conditie, of ben je ook slecht ter been? Anders zou ik voor slecht weer een paraplu voorstellen, scheelt je een hoop in de kosten.

Anders is zo'n zitfiets misschien nog wel wat, kost ook niet zo veel en werkt ook aardig om wat beweging te houden. Mij lijkt 500+ euro voor zo'n lomp groot ding om te wandelen namelijk echt zonde van de centen (maar uiteindelijk is het je eigen keuze uiteraard).
Gaat puur om de conditie opbouw ook in de wintermaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

ghelsendoorn schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:31:
[...]

Gaat puur om de conditie opbouw ook in de wintermaanden.
Persoonlijk zou ik dan zoiets kopen voor n euro of 40 ipv een loopband van zeker 500+. Mocht het toch niet het gehoopte resultaat geven kun je daarna altijd nog voor de dure optie gaan.
https://www.bol.com/nl/l/stoelfietsen/N/14791/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 13:04
Is een crosstrainer niet een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
WEBGAMING schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:32:
Is een crosstrainer niet een beter idee?
Nee wil graag met slecht weer ook stevig kunnen door wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 13:04
Een crosstrainer is zo iets:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/281654/files/284688510/crosstrainer-fitcross-40.jpg

Is wat minder zwaar voor gewrichten, en is wat makkelijker dan lopen omdat je ook een beetje kan helpen met je armen. En daardoor train je ook je bovenlichaam een beetje.

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 20:40
Voor wandelen (tot 6km/uur) voldoen simpele banden al snel. Voor mijn moeder jaren geleden zo een van marktplaats gehaald, en zij heeft er ook winters op gewandeld.

Zoiets als deze bijvoorbeeld https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
Bedankt allemaal voor het mee denken.
Pagina: 1