Volgens "mij" gaat dit spel wel een toppertje worden wat denken jullie ervan en is er al een demo uit?

en ja tis wolfenstein
en ja tis wolfenstein
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Nee joh! Die in RedCat, die was pas stoer!Op donderdag 09 augustus 2001 00:43 schreef Fuelke het volgende:
En die vlammenwerper is ook heel cool, afwachten welke de beste wordt die in Return to Castle Wolfenstein of die in Unreal 2
Verwijderd
Op donderdag 09 augustus 2001 00:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee joh! Die in RedCat, die was pas stoer!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
* Sassie denkt dat dat laaste wel een grote factor isOp woensdag 08 augustus 2001 21:57 schreef wizzardrobbie het volgende:
Volgens "mij" gaat dit spel wel een toppertje worden wat denken jullie ervan en is er al een demo uit?
en ja tis wolfenstein
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
Hmmmz, ben ik het niet mee eens, dit word toch HALO...Op donderdag 09 augustus 2001 00:58 schreef MrRudi het volgende:
Return to Castle Wolfenstein vond ik het indrukwekkendste spel in dit genre op de E3Dus die wil ik zeker wel gaan spelen!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ook op de E3 geweest?Op donderdag 09 augustus 2001 15:22 schreef KDZ het volgende:
[..]
Hmmmz, ben ik het niet mee eens, dit word toch HALO...
Verwijderd
Some things can not happen until they happen...
Verwijderd
Oorspronkelijk zaten er toch Nazi's in Wolf3DOp donderdag 09 augustus 2001 15:18 schreef ds het volgende:
Mensen, die zombie's zaten ook in WOLF3D, dus niet zeuren waarom er van die 'vage monsters' inzitten. Het hoort gewoon bij wolf3d.
Er komt ook multiplayer in, is net bekend gewordenOp donderdag 09 augustus 2001 16:06 schreef Trashbash het volgende:
Waarschijnlijk wordt het wel uitspelen en nooit meer spelen, maar ja dat heb je bij de meeste singleplayer fpsen (behalve Deus Ex).
Ik denk dat het wel goed komt met RTCW.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq