Ik heb sinds september 2019 een iphone XS. Hiervoor had ik een iPhone 8 plus. Nu valt me op dat als ik naar de batterij conditie kijk dat hij nu op 94 % zit. Ter vergelijking m'n 8 plus zat na 2 jaar op 86 %. Is m'n batterij nu gewoon slecht? Ik heb die optie met geoptimaliseerd opladen aanstaan en dat schijnt beter te zijn voor de batterij maar ik merk er tot nu toe nog weinig van. Hij gaat ook niet echt lang mee. Een dag als ik geluk heb. M'n 8 plus ging makkelijk 1.5 tot 2 dagen mee maar die had geloof ik een grotere capaciteit.
Meer mensen met een XS die dit herkennen? Heb gezocht op het forum maar vond niet echt iets over de XS maar wel over de 8 plus.
Edit: ik lees net ook dat IOS 13.5 bij veel mensen voor battery drain zorgde dus net geupdate naar 13.6 en ik ga deze week even langs microfix om m'n batterij te laten testen en/of er misschien iets anders is wat niet helemaal in orde is met de telefoon
Meer mensen met een XS die dit herkennen? Heb gezocht op het forum maar vond niet echt iets over de XS maar wel over de 8 plus.
Edit: ik lees net ook dat IOS 13.5 bij veel mensen voor battery drain zorgde dus net geupdate naar 13.6 en ik ga deze week even langs microfix om m'n batterij te laten testen en/of er misschien iets anders is wat niet helemaal in orde is met de telefoon
[ Voor 28% gewijzigd door mike30 op 03-08-2020 12:10 ]