iPhone XS batterij slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 3.560 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Ik heb sinds september 2019 een iphone XS. Hiervoor had ik een iPhone 8 plus. Nu valt me op dat als ik naar de batterij conditie kijk dat hij nu op 94 % zit. Ter vergelijking m'n 8 plus zat na 2 jaar op 86 %. Is m'n batterij nu gewoon slecht? Ik heb die optie met geoptimaliseerd opladen aanstaan en dat schijnt beter te zijn voor de batterij maar ik merk er tot nu toe nog weinig van. Hij gaat ook niet echt lang mee. Een dag als ik geluk heb. M'n 8 plus ging makkelijk 1.5 tot 2 dagen mee maar die had geloof ik een grotere capaciteit.
Meer mensen met een XS die dit herkennen? Heb gezocht op het forum maar vond niet echt iets over de XS maar wel over de 8 plus.

Edit: ik lees net ook dat IOS 13.5 bij veel mensen voor battery drain zorgde dus net geupdate naar 13.6 en ik ga deze week even langs microfix om m'n batterij te laten testen en/of er misschien iets anders is wat niet helemaal in orde is met de telefoon

[ Voor 28% gewijzigd door mike30 op 03-08-2020 12:10 ]

Beste antwoord (via mike30 op 03-08-2020 16:00)

Anoniem: 316512

Het is een indicatie en betekent dus niet per se dat je batterij nog maar op 96% functioneert. Genoeg op bijvoorbeeld Reddit te vinden over mensen die een soortgelijke vraag stellen.

Verspil je tijd niet door voor 4% indicatieverschil naar de winkel te gaan.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ervaar je werkelijk problemen? Nee? Dan is er niets mis met je accu en 6% capaciteit verliezen in bijna een jaar is helemaal niets geks aan; is ook helemaal afhankelijk van je gebruik, laadgedrag en het aantal cycles. Je 8+ deed gemiddeld 7% per jaar zo te zien; dus in die vergelijking gaan ze nagenoeg gelijk op... Waarom je langs een winkel zou gaan om allerlei tests te draaien terwijl je accu prima werkt en in goede conditie blijkt te zijn is mij even een raadsel.

Als je vindt dat je telefoon niet lang genoeg uithoudt op één lading moet je misschien eens kijken welke apps het meest van je accu vreten.

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 03-08-2020 13:37 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 11:04:
Ik heb sinds september 2019 een iphone XS. Hiervoor had ik een iPhone 8 plus. Nu valt me op dat als ik naar de batterij conditie kijk dat hij nu op 94 % zit. Ter vergelijking m'n 8 plus zat na 2 jaar op 86 %. Is m'n batterij nu gewoon slecht? Ik heb die optie met geoptimaliseerd opladen aanstaan en dat schijnt beter te zijn voor de batterij maar ik merk er tot nu toe nog weinig van. Hij gaat ook niet echt lang mee. Een dag als ik geluk heb. M'n 8 plus ging makkelijk 1.5 tot 2 dagen mee maar die had geloof ik een grotere capaciteit.
Meer mensen met een XS die dit herkennen? Heb gezocht op het forum maar vond niet echt iets over de XS maar wel over de 8 plus.

Edit: ik lees net ook dat IOS 13.5 bij veel mensen voor battery drain zorgde dus net geupdate naar 13.6 en ik ga deze week even langs microfix om m'n batterij te laten testen en/of er misschien iets anders is wat niet helemaal in orde is met de telefoon
Volgens mij maak je jezelf een beetje gek. Merk je daadwerkelijk meer verbruik ?
94% in bijna jaar is niet raar te noemen, en zou ik geen MF of wie ook mee 'lastig vallen'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Mijn XS ging ook maar een dag mee, mijn 11 Pro gaat soms wel 2 dagen mee.

Dat ligt niet aan het percentage van de gezondheid van je batterij, maar aan je gebruik.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-06 20:41
SgtElPotato schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:44:
Mijn XS ging ook maar een dag mee, mijn 11 Pro gaat soms wel 2 dagen mee.

Dat ligt niet aan het percentage van de gezondheid van je batterij, maar aan je gebruik.
iPhone 11 heeft ook een grotere accu dan de XS ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:41:
[...]

Volgens mij maak je jezelf een beetje gek. Merk je daadwerkelijk meer verbruik ?
94% in bijna jaar is niet raar te noemen, en zou ik geen MF of wie ook mee 'lastig vallen'
Heb ze gebeld en ze zeiden zelf van kom maar langs dus lastig vallen is nogal overdreven. En ja ik merk daadwerkelijk meer verbruik. Ik ben m'n telefoon niet meer gaan gebruiken en hij gaat duidelijk minder lang mee

[ Voor 13% gewijzigd door mike30 op 03-08-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
larsiey schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 13:45:
[...]

iPhone 11 heeft ook een grotere accu dan de XS ;) .
Ik gebruik m'n telefoon niet meer dan dat ik m'n 8plus gebruikte. Vorig jaar gebruikte ik m'n XS meer want geen homeknop meer en gekloot om apps te sluiten dus zat eerst als een bezetene te swipen voordat ik dat onder de knie had.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Het is een indicatie en betekent dus niet per se dat je batterij nog maar op 96% functioneert. Genoeg op bijvoorbeeld Reddit te vinden over mensen die een soortgelijke vraag stellen.

Verspil je tijd niet door voor 4% indicatieverschil naar de winkel te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 13:40
Je weet dat apps afsluiten iedere keer veel meer batterij kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Tiagoo schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:42:
Je weet dat apps afsluiten iedere keer veel meer batterij kost?
Ja dat doe ik niet meer. Dat was in den beginne toen ik pas m'n XS had. Normaal was ik gewend dubbelklikken op homeknop en sluiten dus wilde weten hoe dat ging dus beetje oefenen en had ik meer schermtijd. Nu sluit ik ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Merk hetzelfde met m'n XS die ik sinds oktober 2018 heb. Na 8 maanden was de capaciteit van de batterij afgenomen naar 90%. Inmiddels na bijna 2 jaar blijft hij op 84% hangen, en dat is al minimaal een halfjaar stabiel. Vraag me af of die percentages helemaal kloppen.

Is wel m'n eerste iPhone waar ik inmiddels niet altijd meer het einde van de dag haal, gaat merkbaar minder lang mee dan eerdere iPhones. Misschien is het iets met de XS, heb er ook al anderen over gehoord.

Eigenlijk jammer dat het de laatste tijd niet verder daalt, als het onder de 80% komt voor oktober kan ik de batterij volgens mij nog gratis laten vervangen onder Apple Care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Evianon schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:55:
Merk hetzelfde met m'n XS die ik sinds oktober 2018 heb. Na 8 maanden was de capaciteit van de batterij afgenomen naar 90%. Inmiddels na bijna 2 jaar blijft hij op 84% hangen, en dat is al minimaal een halfjaar stabiel. Vraag me af of die percentages helemaal kloppen.

Is wel m'n eerste iPhone waar ik inmiddels niet altijd meer het einde van de dag haal, gaat merkbaar minder lang mee dan eerdere iPhones. Misschien is het iets met de XS, heb er ook al anderen over gehoord.

Eigenlijk jammer dat het de laatste tijd niet verder daalt, als het onder de 80% komt voor oktober kan ik de batterij volgens mij nog gratis laten vervangen onder Apple Care.
Ik had hiervoor een 8plus en ik begreeep dat de plus modellen net als de max een grotere accu capaciteit hebben. En heb op aanraden van iemand uit deze thread reddit er eens op nageslagen en krijg ook het idee dat die percentages voor geen bal kloppen.
Ik heb ergens wel spijt dat ik niet de Max versie genomen heb. Ik dacht dat het puur om m'n scherm draaide maar in vergelijking met m'n 8plus heb ik toch duidelijk minder telefoon in m'n handen. M'n volgende wordt gewoon weer een max denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:05:
[...]

Heb ze gebeld en ze zeiden zelf van kom maar langs dus lastig vallen is nogal overdreven. En ja ik merk daadwerkelijk meer verbruik. Ik ben m'n telefoon niet meer gaan gebruiken en hij gaat duidelijk minder lang mee
Men zal niets vinden, dus je verdoet er tijd mee. Hoe jij het interpreteert, is aan jou. Het is niet overdreven het staat ook niet dik gearceerd, maar tussen '....' Kijk eerst eens hoe het nu de komende dagen op iOS 13.6 gaat.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:34:
[...]

Men zal niets vinden, dus je verdoet er tijd mee. Hoe jij het interpreteert, is aan jou. Het is niet overdreven het staat ook niet dik gearceerd, maar tussen '....' Kijk eerst eens hoe het nu de komende dagen op iOS 13.6 gaat.
Ik heb sowieso niet eerder tijd dan vrijdag om langs te gaan dus eerst 5 dagen op 13.6 en eens goed kijken of er misschien toch stiekem een app is die op de achtergrond wat doet. Gisteren al gekeken maar zag niets schokkends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:55
Mijn iPhone XS heeft ook nog 'maar' een batterijcapaciteit van 86%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 18:22
Mijn ervaring was dat de iPhone XS batterij in zijn algemeenheid snel leeg gaat. Ik had dit bij de iPhone X ook, deze ging leeg met ongeveer 1% per 1 tot 1,5 minuut. Maar de batterij indicatie is letterlijk een indicatie en niet altijd even accuraat. Na een herinstallatie heb je vaak weer 100%.

Als je tevens echt een battery killer wilt moet je voor de iPhone 11 Pro max, ik ga altijd naar bed met ongeveer 60% over. Op een heavy day, waarbij ik hem om 08:30 van de lader af haal, in de avond nog de stad in ga en om 01:00 weer terug op de lader zet heb ik nog 25% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mijn XS is ook snel leeg, de batterijcapaciteit staat nu op 88%. Hij ging ook een keer naar 95%, en daarna naar 90%, 89% en uiteindelijk staat hij nu dus op 88%. Dat allemaal in enkele weken tijd, het schommelt nogal.

[ Voor 54% gewijzigd door syltheboy op 04-08-2020 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
syltheboy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:10:
Mijn XS is ook snel leeg, de batterijcapaciteit staat nu op 88%. Hij ging ook een keer naar 95%, en daarna naar 90%, 89% en uiteindelijk staat hij nu dus op 88%. Dat allemaal in enkele weken tijd, het schommelt nogal.
Ja het valt me gewoon op omdat ik m'n 8plus veel minder aan de lader hoefde te hangen dan de XS. Weet niet of er dan nog veel verschil zou zitten in de XS of XS Max. Nou ik hoop dat IOS 13.6 nog wat verbetering brengt dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 17:57
Ik ben ook van een 8 Plus naar de XS gegaan en het klopt dat de batterijduur van de XS gewoon matig is. Vooral als je van een 8 Plus (het toestel met de beste accuduur in de serie) naar de XS gaat (het toestel met de slechtste accuduur in de serie) zul je het verschil gewoon merken. Als je het toestel weinig gebruikt gaat de accu nauwelijks omlaag, maar in gebruik gaat het echt heel snel. En ook bij mij staat de battery health op 85% na bijna twee jaar gebruik.

Er is gewoon niet veel aan te doen. Als ik vantevoren al weet dat ik een lange dag ga hebben, zet ik hem meestal vanaf de ochtend meteen in low power mode. Bij de iPhone 11 heeft Apple dit probleem opgelost door er veel grotere accu's in te stoppen en die staan dan ook bekend als toestellen die lang meegaan. De komende iPhone 12 zal waarschijnlijk weer kleinere accu's hebben, dus ik hou mijn hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
jona schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:01:
Ik ben ook van een 8 Plus naar de XS gegaan en het klopt dat de batterijduur van de XS gewoon matig is. Vooral als je van een 8 Plus (het toestel met de beste accuduur in de serie) naar de XS gaat (het toestel met de slechtste accuduur in de serie) zul je het verschil gewoon merken. Als je het toestel weinig gebruikt gaat de accu nauwelijks omlaag, maar in gebruik gaat het echt heel snel. En ook bij mij staat de battery health op 85% na bijna twee jaar gebruik.

Er is gewoon niet veel aan te doen. Als ik vantevoren al weet dat ik een lange dag ga hebben, zet ik hem meestal vanaf de ochtend meteen in low power mode. Bij de iPhone 11 heeft Apple dit probleem opgelost door er veel grotere accu's in te stoppen en die staan dan ook bekend als toestellen die lang meegaan. De komende iPhone 12 zal waarschijnlijk weer kleinere accu's hebben, dus ik hou mijn hart vast.
Ik sla meestal een generatie over ben van de 6 naar de 8 naar de XS gegaan. We zien het wel allemaal. In de auto kan ik laden. En als ik naar horeca ga of naar een pretpark ben ik met vriendin die 3 van die accu gevallen bij d'r heeft. Ben de naam van die dingen ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
mike30 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 21:04:
[...]

Ik sla meestal een generatie over ben van de 6 naar de 8 naar de XS gegaan. We zien het wel allemaal. In de auto kan ik laden. En als ik naar horeca ga of naar een pretpark ben ik met vriendin die 3 van die accu gevallen bij d'r heeft. Ben de naam van die dingen ff kwijt.
@mike30 Die dingen heten powerbanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Juist....kwam er ff niet meer op 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 10:23
Ik heb hem vanaf de launch en zit op 83% inmiddels.

Ik gebruik mijn telefoon voor werk de gehele dag door en moet hem regelmatig al aan de stekker doen als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Dit was een crosspost. Geen idee hoe ik hem kan verwijderen...

[ Voor 79% gewijzigd door mike30 op 12-08-2020 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb ook een XS max en de batterij is soms voor einde dag al leeg. Ene kant denk ik ook dat ik meer apps ben gaan gebruiken die wellicht meer impact hebben en steeds meedraaien en daarom dat de accu harder achteruit gaat.

Maar die XS is die niet in 2018 uitgekomen? weet niet zeker maar je kan gewoon naar apple stappen en dit aankaarten. Ik weet niet of ze hier garantie op geven maar ze hebben eerder voor weinig geld regeling aangeboden om batterij te laten vervangen volgens mij rond 25 euro maar dit is weer ander model en moet kunnen.

Je zou de batterij besparings modus kunnen aanzetten? Scheelt wel veel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LucyLG schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 03:18:
Ik heb ook een XS max en de batterij is soms voor einde dag al leeg. Ene kant denk ik ook dat ik meer apps ben gaan gebruiken die wellicht meer impact hebben en steeds meedraaien en daarom dat de accu harder achteruit gaat.
Dat kan je gewoon in je iPhone onder 'battery' terug vinden als je dat zou willen weten.
Maar die XS is die niet in 2018 uitgekomen? weet niet zeker maar je kan gewoon naar apple stappen en dit aankaarten. Ik weet niet of ze hier garantie op geven maar ze hebben eerder voor weinig geld regeling aangeboden om batterij te laten vervangen volgens mij rond 25 euro maar dit is weer ander model en moet kunnen.
Ik verwacht dat een indicatie van een aantal procent niet voldoende is om een nieuwe batterij te krijgen. TS zou het kunnen proberen, maar toch zonde van de tijd als dat voor niks blijkt te zijn. Ik weet niet hoe lang zo'n check duurt, maar het zou kunnen betekenen dat je in die periode geen telefoon hebt en niet eens garantie dat je een nieuwe batterij krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-05 17:22

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

mike30 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 02:20:
Ik denk persoonlijk dat ik teveel naar de filmpjes van Flambass gekeken heb. Die gast speelt al ik weet niet hoelang en heeft een vrij aggresieve speelstijl. Maar ik kom net kijken dus ik kan die speelstijl helemaal niet hanteren. Hij voorziet situaties die ik helemaal niet kan voorspellen en ik gebruik m'n minimap ook te weinig nog. Ik ga misschien eens kijken naar de Duitse lijn idd.
Ik vermoed dat dit een mis post is, als dat zo is kan je hem dan even omtoveren naar iets wat ontopic is.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Intergalactic schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 09:05:
[...]

Ik vermoed dat dit een mis post is, als dat zo is kan je hem dan even omtoveren naar iets wat ontopic is.
Is ook een mispost. Zat in een topic over WOWS en klikte blijkbaar terug. Wilde hem in z'n geheel verwijderen maar dat ging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-05 17:22

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

mike30 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 16:13:
[...]

Is ook een mispost. Zat in een topic over WOWS en klikte blijkbaar terug. Wilde hem in z'n geheel verwijderen maar dat ging niet.
Geen zorgen, is prima zo :)

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebruu26
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-02-2024
Mijn batterijconditie is 85%. Ik heb mijn xs nu 1,5 jaar. Ik laad m 2 keer per dag op helaas.. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Die van mij heb ik nu bijna 2 jaar en batterijconditie is 88%. Het schommelt de laatste maanden wel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Als je accu niet meer perfect is, is je toestel niet waardeloos geworden. Voor minder dan 80 euro kun je er een gloednieuwe accu in zetten. Dat is nog niet eens 10% van de waarde ofzo. Dus drama om niks.

[ Voor 20% gewijzigd door CyberMania op 02-09-2020 20:26 ]

• mike30
@CyberMania Het probleem is dat na 2 jaar die accu helemaal niet zo slecht zou mogen zijn en ik er geen 80 euro tegenaan zou hoeven gooien. Gaat me niet om die 80 euro maar om het principe.

• CyberMania
mike30 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 00:54:
@CyberMania Het probleem is dat na 2 jaar die accu helemaal niet zo slecht zou mogen zijn en ik er geen 80 euro tegenaan zou hoeven gooien. Gaat me niet om die 80 euro maar om het principe.
De accu slijt niet zo snel op iPhones. Grootste invloed: veel zware games spelen, hoe warmer de accu telkens wordt hoe sneller deze degradeert en vaker lege accu betekent ook vaker laden. Overigens is 5% in een jaar best wel normaal.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberMania op 03-09-2020 06:55 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@mike30 Wat is er uitgekomen bij MicroFix, of ben je toch niet langs geweest ?
(ondertussen is iOS 13.7 al beschikbaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
CyberMania schreef op donderdag 3 september 2020 @ 06:52:
[...]

De accu slijt niet zo snel op iPhones. Grootste invloed: veel zware games spelen, hoe warmer de accu telkens wordt hoe sneller deze degradeert en vaker lege accu betekent ook vaker laden. Overigens is 5% in een jaar best wel normaal.
Ik speel geen games op m'n telefoon. Enige wat ik doe is bellen, appen, nieuws lezen en social media. Ik zit trouwens op 89% na nog geen jaar nu. Dat zat ik met m'n 8 plus na 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:07:
@mike30 Wat is er uitgekomen bij MicroFix, of ben je toch niet langs geweest ?
(ondertussen is iOS 13.7 al beschikbaar)
Ben nog niet langs geweest. Ging 2 weken geleden met m'n pa naar hartfalen voor uitslag van bloed en hij moest gelijk blijven. Percentage dat z'n nieren nog werken is tegen dialyseren aan en hij moet een hartoperatie hebben maar als ze hem onder narcose brengen geven ze een garantie van ongeveer 80% dat ze hem niet meer uit de narcose krijgen. Dus m'n telefoon staat ff op een laag pitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
mike30 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 03:21:
[...]

Ben nog niet langs geweest. Ging 2 weken geleden met m'n pa naar hartfalen voor uitslag van bloed en hij moest gelijk blijven. Percentage dat z'n nieren nog werken is tegen dialyseren aan en hij moet een hartoperatie hebben maar als ze hem onder narcose brengen geven ze een garantie van ongeveer 80% dat ze hem niet meer uit de narcose krijgen. Dus m'n telefoon staat ff op een laag pitje
Sterkte (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mike30 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 03:21:
[...]

Ja, dan heb je je gedachten ergens anders bij. Sterkte met je pa (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.marc
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-07-2021
Ik heb alle opmerkingen over de iphone xs en de batterij gelezen die niet geweldig zijn. ik koop een refurbished telefoon, welke minimale maximale capaciteit moet handig zijn om te kopen? Is een batterij met 87% nog steeds de aankoop waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
@f.marc Het ligt eraan hoeveel je ervoor moet betalen. Met 87% kun je nog wel minimaal 1 jaar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@f.marc het is niet echt gewenst om andermans topic te kapen. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.