Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Of ga naar de plaatselijke pc-boer en haal voor 2,50 een mooie stoffen mat, voldoet ook.
- Wat is een Razer Boomslang 1000?
- Waarom ben je er zo trots op?
- Wat kost dat?
- Kan dat ook goedkoper?
- Ook niet tweedehands?
-
- Waarom ben je er zo trots op?
- Wat kost dat?
- Kan dat ook goedkoper?
- Ook niet tweedehands?
-
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Verwijderd
www.everglide.de misschien?
Als je daar toch bent kijk dan eens naar de fUnc... zeer relaxed.
Heb hem ook. Je kan met dat ding kiezen tussen een 3m(glad) of everglide (grover)
Als je daar toch bent kijk dan eens naar de fUnc... zeer relaxed.
Heb hem ook. Je kan met dat ding kiezen tussen een 3m(glad) of everglide (grover)

deze zal je bedoelen, is dus een everglide.
voro meer everglides :
http://www.indiweb.de/de/shop/index.php3?kategorie_id0=1&domain_id=1&warenkorb_id=43112&tab_id=1
Jah, heb ik ook wel eens gezien jah, het was de Everglide Giganta Black, met Razer logo. En dus geen Razer mousepad
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Kan iemand ff uitleggen wat een Boomslang is (ik denk aan een beest in een boom, maar het zal wel een soort elite-muis zijn)?
Het is dus een muis, maar dan geen gewone muis, je hebt 2 uitvoeringen. De 1000 en de 2000. De 1000 staat voor 1000dpi, en 2000 staat voor 2000dpi, dat is dus nog preciezer. Het is zeg maar de 'ultimate gaming-mouse'.Op donderdag 09 augustus 2001 10:36 schreef Oxonium het volgende:
Kan iemand ff uitleggen wat een Boomslang is (ik denk aan een beest in een boom, maar het zal wel een soort elite-muis zijn)?
Oftewel, kijkt hier!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
beetje vage muis heb er een keer mee gegamed
hoe moet je dat ding eigenlijk vast houden
die rare knopjes aan de zijkant
kreeg er RSI van
back to my logitech
kreeg er RSI van
back to my logitech
Geef mij ook maar veel liever een "normale" muis, die Boomslang ligt niet echt lekker in de hand, en constant spellen speel ik niet. Nee, liever niet.Op donderdag 09 augustus 2001 10:40 schreef happy3736 het volgende:
beetje vage muis heb er een keer mee gegamed
kreeg er RSI van
back to my logitech
Heh je kan ook gewoon een M$ Intellioog verkenner kopen, zelfs de 'normale' (dus niet de 33% snellere) loopt op 1500dpi, en is optisch...dusse wat wil je nog meer??
- Ruud
Verwijderd
Ik had in het begin ook veel moeite met de muis(200dpi) maar als je eenmaal went wil je eigenlijk niet anders meer.
Tis een kwestie van doorzetten en dan opeens gaat het heel goed.
Ik moet wel eerlijkheidshalve zegge dat als je bijv. Dune speelt het na een uur of acht bijna continue spelen het wel gaat voelen.
Maar ja met welke muis niet ;-\
Tis een kwestie van doorzetten en dan opeens gaat het heel goed.
Ik moet wel eerlijkheidshalve zegge dat als je bijv. Dune speelt het na een uur of acht bijna continue spelen het wel gaat voelen.
Maar ja met welke muis niet ;-\
Pagina: 1