Hi,
Helaas heb ik dit eerder gehad maar nu weer, degene die dit voor mij gefixt had is momenteel onvindbaar. Ik wil mijn MacBook Pro late 2011 aan iemand anders geven omdat deze nog goed werkt, er zit namelijk een nieuwe SSD in.
Het is niet de harde schijf die kapot is, het is echt een instelling, dit is het namelijk altijd geweest. Als ik nu de laptop opstart krijg ik dit::strip_exif()/f/image/gbGA3Q5tw69Uw6ZY7y802EBx.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik dan de laptop opstart met CMD + R krijg ik het onderstaande:
:strip_exif()/f/image/oc4K0GXSreMYYtBQTS3LkTZX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit lijkt dan goed te gaan maar op het moment dat ik de software opnieuw wil installeren kan de MacBook de harde schijf niet vinden:
:strip_exif()/f/image/j6XN2rMsNIdCqq8qRPnAxQQY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan namelijk niks vinden
:strip_exif()/f/image/WVuUgXSzWrDNw6zOfIFKVuF7.jpg?f=fotoalbum_large)
Harde schijf werkt gewoon nog, het is echt een instelling maar geen idee what to do.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Helaas heb ik dit eerder gehad maar nu weer, degene die dit voor mij gefixt had is momenteel onvindbaar. Ik wil mijn MacBook Pro late 2011 aan iemand anders geven omdat deze nog goed werkt, er zit namelijk een nieuwe SSD in.
Het is niet de harde schijf die kapot is, het is echt een instelling, dit is het namelijk altijd geweest. Als ik nu de laptop opstart krijg ik dit:
:strip_exif()/f/image/gbGA3Q5tw69Uw6ZY7y802EBx.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik dan de laptop opstart met CMD + R krijg ik het onderstaande:
:strip_exif()/f/image/oc4K0GXSreMYYtBQTS3LkTZX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit lijkt dan goed te gaan maar op het moment dat ik de software opnieuw wil installeren kan de MacBook de harde schijf niet vinden:
:strip_exif()/f/image/j6XN2rMsNIdCqq8qRPnAxQQY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan namelijk niks vinden
:strip_exif()/f/image/WVuUgXSzWrDNw6zOfIFKVuF7.jpg?f=fotoalbum_large)
Harde schijf werkt gewoon nog, het is echt een instelling maar geen idee what to do.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.