Vraag

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Aangezien ik de emoji van Android 10 leuker vind is dit me een doorn in het oog. Als ik de Facebook app deinstalleer en er weer opnieuw op zet, dan toont ie de emoji van Android 10 maar na een uur of 12-15 laat ie van het ene op het andere moment de emoji van Facebook zien en die vind ik niet mooi. Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat ie de emoji van Android 10 blijft tonen? In iOS laat ie gewoon de iOS emoji zien in Facebook dus ik snap niet dat ik in Android niet gewoon de system emoji kan zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Sahri op 02-08-2020 13:03 ]

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen flauw idee, ik blijf ver weg van FB. Maar je vraag gaat over Android. Welk apparaat (telefoon of tablet) zeg je niet. Ik gok daarom maar om telefoon. In NOS hebben we het over operating systems voor hardware die niet zo makkelijk in je broekzak past. Ik verplaats je topic daarom naar Android Telefoons.

NOS -> AND.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:11

Cloud ☁️

• Sahri
Hero of Time schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 17:33:
Geen flauw idee, ik blijf ver weg van FB. Maar je vraag gaat over Android. Welk apparaat (telefoon of tablet) zeg je niet. Ik gok daarom maar om telefoon. In NOS hebben we het over operating systems voor hardware die niet zo makkelijk in je broekzak past. Ik verplaats je topic daarom naar Android Telefoons.

NOS -> AND.
Ik heb dat er expres niet bij gezet omdat het meer een algemene Android vraag is en niet apparaat specifiek.
M'n telefoon betreft een Nokia 8.1 met Android 10.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sahri schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:11:
[...]

Ik heb dat er expres niet bij gezet omdat het meer een algemene Android vraag is en niet apparaat specifiek.
M'n telefoon betreft een Nokia 8.1 met Android 10.
Dan nog is NOS niet de juiste plaats. Alle Android kennis zit hier, in Mobile. Niet bij Softe Goederen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Sahri
Hero of Time schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:02:
[...]

Dan nog is NOS niet de juiste plaats. Alle Android kennis zit hier, in Mobile. Niet bij Softe Goederen.
Daar hebben ze niet eens een algemeen Android forum en m'n vraag past bij geen enkele andere forum.
Pagina: 1